Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig kvällI bilen påväg till hufvudstaden och gtg! Värmer upp
![]()
Kan ju lägga upp en närgången bild på min Chrono Cocpit
![]()
Förstår att du saknar din superocean (nedre). Köpte en sådan som komplement till min SS Chronolink förra veckan. Grymt nöjd! Den är dessutom sååå mycket snyggare IRL än på någon bild jag sett. Otroligt mycket klocka för pengarna helt enkelt...Kul att tråden lever
Vi kör en meshbild på favorituret
![]()
Och en bild på en klocka jag verkligen saknar,
grym beater
![]()
//Daniel
Sjukt snyggt strap! Var är det köpt?Dålig fart i tråden! Dagens Omega med nyinförskaffat Racingband, köpt på forumet.
![]()
Idag ska altanen oljas in. Tror dock att jag svider om till SKX:en innan jag drar igång
![]()
Hur känns det att gå från vintage flinga till en modern flinga?Idag ska altanen oljas in. Tror dock att jag svider om till SKX:en innan jag drar igång
![]()
Pelagosen är en rejäl klump jämfört med en vintage flinga. Det är egentligen två helt olika klockor trots likheterna, Pelagosen är en renodlad tooldykare som ska tåla stryk medan flingan är vacker posör.Hur känns det att gå från vintage flinga till en modern flinga?
Tid är relativt, eller?GTG med AP diver:
![]()
Mvh
Micke E
Grym dinka! Gillar det nya insertet starkt! Fan va snyggt!!Otroligt skönt väder idag!
![]()
Otroligt skönt väder idag!
![]()
Liseberg med familjen
[/quote![]()
Ser lite mulet ut i Götet i dag? Här i Lund är det skit...regn, regn!
Även Datejust går att klättra med
![]()