Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu blir John sur...
För honom är det här ett större lyft än flygcertet.Nu blir John sur...
Blir inte detta veckans utviksbild i yonsson bladet heter jag Marco van basten!![]()
Flertalet GTGs på gång ikväll verkar det somPå G till GTG
![]()
Lite väl tidigt?Jag och min Feta Dam sätter ljus i granen!
![]()
Vilket språk?Nu har vi givit upp för idag men nyss slet jag det hår jag inte har för att min kod verkar innehålla ngt fel men jag inte kan hitta det...
![]()
![]()
Ps. Är ingen programmerare så säkert ngt skitfel men men...![]()
I den där finns det nog plats för en E-meter.
Ja på sommarklocka 2016 men nu tycker jag du skall köra svart ett tag sedan Coke under julen.Precis bytt tillbaka till Pepsi
Flyger det?
![]()
Hur var det här då?Det där receptet får du gärna dela med dig. Det känns som en höjdare att doppa rombullar i den där smörade gräddromen som var beskriven i röktråden. Hej Vinter!
(Och jag tänkte först skriva att helgklockan manade till stordåd såsom trädgårdsaktiviteter eller terroristattacker, men jag tänkte att det kunde vara stötande så jag lät bli.)