Meckar en drajja innan jag drar igång käket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Matlab, så vet inte ens om det räknas som ett språk? Hur som lär jag mig lite var gång, och jag blir sjukt glad när jag lyckas skriva någon fräck dubbelloop, men blir så sjukt frustrerad när jag inte hittar felen. Eller fel och fel, koden funkar men jag får orimliga resultat, så ngn stans har jag missat ngt...Vilket språk?
Skönt att någon utförskar åt oss som hellre sitter inne o dricker glögg.Va hände?!? "Toksnö" som Aftonbladet hade skrivit det
![]()
Svalt som faaaaaaan! Perfekt lördagsinsertPrecis bytt tillbaka till Pepsi
Flyger det?
![]()
Precis, det man inte ser finns inteSkönt att någon utförskar åt oss som hellre sitter inne o dricker glögg.![]()
Ungarna vill ju kasta snöbollar! Rätt skönt med lite vinterSkönt att någon utförskar åt oss som hellre sitter inne o dricker glögg.![]()
Hon är säker !Gamla bettan
![]()
Jajjemen!Gamla bettan
![]()
Helg galet vad den klockan har växt på mig, måste testa en när tillfälle gesGottar oss
![]()
Helg galet vad den klockan har växt på mig, måste testa en när tillfälle ges![]()
Hur gick det ?Jag och Feta Damen skall till och njuta av El Clasico som spelas precis nu, säger bara, kom igen nu Marängerna, se till att slå Barcelona nu!
![]()
![]()
SweetnessJapp! Kan vi ordna
Kanske kommer sälja min framöver för att finansiera ett dyrt köp! Men vill helst inte, för det finns ingen klocka som är så fin som den här i solen![]()