Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis din stil! Du har alltid verkat vara den Olympiska typen.Min mamma köpte klockor till mig. Hon visste inte riktigt vad det var men hon fick dom för en kaffepeng på en auktion.
- Swiss är väl bra och du gillar ju OS? Sa hon glatt!
Så nu har jag några swatchklockor.
![]()
![]()
Nu tar jag helg...![]()
Har Explorerfest. Saknar några viktiga ref innan ett riktigt hållkäftenfoto...
![]()
Edit fakk har inte synkat dem på ett tagmen det är inte klockorna på @botvidsson bilder heller har jag sett. Kanske mer naturligt så
![]()
Grym Explorer!!![]()
Om två bilar är en cruising, är då två rolexar en samling?![]()
Jag kan inte förmå mig att uppskatta whiskey och får spader på alla ölkännarhipsters som tillåts ströva fritt i Göteborg. Bud är mitt förstaval när det kommer till öl på bolaget. Hemma uppskattar jag mest Heineken 3.5. Ljus lager är det självklara valet för en gentleman.![]()
Nu tar jag helg...![]()
Du menar VolvoÅker racerbil.
![]()
Tackar!Grym Explorer!!
Fin samling! Vilken fräsch 1016, grattis <3![]()
Om två bilar är en cruising, är då två rolexar en samling?![]()
Blev det nån av de du länkade i tråden?Tackar!
Den kom till Sverige idag. Det finns två rafflande trådar på ämnet laxrosa 1016![]()
Rödspätta som är så j*kla gottHustrun har panerat färsk rödtunga och jag inser hur bortskämd man är.
![]()
Jag vet.Rödspätta som är så j*kla gott![]()
Men för sjutton gubbar vad glad jag blir av att se en VacheronKnep mannens klocka tidigare idag. Bättre?
![]()
Sjökapten eller kustskeppare?Pluggar!
![]()
Jajjemän! Den som fick mig att starta tråden.Blev det nån av de du länkade i tråden?![]()
Kul! Ser awesome utJajjemän! Den som fick mig att starta tråden.