Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan tyvärr inte gilla.Kollar på idol
![]()
Väl förberedd på hotellet i Köpenhamn.
Vilken kanal visar let's dance??På balkongen efter middagen. Tål inte Lets dance, som frugan bestämt att vi ska titta på.
![]()
Härligt att se att du njuter av mitt filmandeVälkommen förberedd på hotellet i Köpenhamn.![]()
Haha. Sorry. Det heter nog Idol. Same shitVilken kanal visar let's dance??
En fredagkväll?! Klocknörd?!Försöker få till häftiga lume-bilder instängd i ett mörkt sovrum med systemkamera och klocka. Hoppas ingen ser
![]()
![]()
![]()
Vi ser.Försöker få till häftiga lume-bilder instängd i ett mörkt sovrum med systemkamera och klocka. Hoppas ingen ser
![]()
![]()
![]()
Japp. Det är nog officiellt kört nuEn fredagkväll?! Klocknörd?!![]()
Inte dumt, men kan bli dyrt.Iaktar när tjejen skickar wristshots till sin tjejkompis som i sin tur skickar wristshots tillbaka, dumt att föra in henne på denna hobbyn.
![]()
Jag kommer över.Rom från Venezuela och Cuban Chrome på Discovery! Det är väl för i helvete jag som bestämmer vad vi ska titta på när frugan är på galej och ungarna sover!![]()
Rom från Venezuela och Cuban Chrome på Discovery! Det är väl för i helvete jag som bestämmer vad vi ska titta på när frugan är på galej och ungarna sover!![]()
Byt tillbaka till din gamla profilbild.Lyfta. Bära.
![]()
Eh , jag gillar Idol å skäms inte, Man Up . Till skillnad från dig som har en hård fasad utåt. Men i själva verket spelar in alla avsnitt och streck kollar dom med mobilen avstängd, samtidigt som du pratar med din gulligaste bebisröst och ger din bättre hälft fotmassage och lyder hennes kommandonKan tyvärr inte gilla.![]()
Svårt att byta när man blivit adladByt tillbaka till din gamla profilbild.
Någonstans på vägen kom vi överens att var 5e klocka såld eller köpt får hon en ny..Inte dumt, men kan bli dyrt.
Instämmer till fullo! Salut!Rom är sann passion!
![]()
Haha misstänkte detHaha. Sorry. Det heter nog Idol. Same shit![]()
Var är du? Kristallkupan väntarJag kommer över.
Skicka gärna en bild när du står i bar överkropp och vrålar "there can be only one!"Julbordsklockan 2015, får se om den är kvar på armen när jag kommit hem.
![]()