• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Beskådar busvädret från balkongen
IMG_0834.JPG

Edit: Funderar även över hur jag skall bära mig åt för att pulverisera denna j*vla skitkamera efter jag skrapat ihop pengar att köpa en ny för.
Hatar den, hatar hatar hatar :mad:
 
Senast ändrad:
Hej Fixoflex - Nu sitter jag och letar efter en bezel till boetten som du säger är av typ 020. Hittar dock inga bezels för den boetten, vill inte beställa fel. Är det möjligtvis så att den är kompatibel med andra boetter? Har mejlat AM-watches men får inga svar, skulle du kunna vägleda mig till ett bra köp? Vill ha en svart typ den här: http://www.am-watches.com/accessories-black-bezel-with-insert-for-vostok-diver-watch-p-265.html

Stort tack - P

Har i ärlighetens namn aldrig testat en ny bezell! Tror dock inte det skall vara några problem! kolla dock med några här på forumet som trixar med olika "mods"
Kolla in "hemslöjdstråden". Har bara gammalt mögel:)
 
Beskådar busvädret från balkongen
IMG_0834.JPG

Edit: Funderar även över hur jag skall bära mig åt för att pulverisera denna j*vla skitkamera efter jag skrapat ihop pengar att köpa en ny för.
Hatar den, hatar hatar hatar :mad:
Äsch då, köp en telefon med bra kamera så är det löst! :)
Alla mina bilder är tagna med min telefon, och de blir bra trots att jag är en värdelös fotograf!
 
Tillbaka
Topp