• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Biodags
DSC_0001.JPG
 
God lördagskväll mina KS-vänner! Något skönt att vara hemma igen efter nästan två veckor på Sri Lanka! Efter en full arbetsdag igår hade jag en 23,5 timmars resa från dörr till dörr, så jag börjar bli lite trött nu.
Exp II'an i all ära, men skönt med något annat på armen efter så lång tid ... :happyhappy:
IWC I 2015-12-05.jpg
 
På med kvällsklockan!

Ny servat är väl alltid trevligt, trots 7800:- i service kostnad så känns det fan värt det! Panerai pam48, 40mm känns jäkligt nice, bra jobbat Nymans, jag känner mig jäkligt nöjd, passade perfekt då jag ändå var i Västerås idag för dop att titta förbi och hämta ut klockan. Jag kommer att fortsätta med samma intervaller när det kommer till service, si så där vart 10 år, :D, kan inte ligga på vart 4e, om man skulle göra det så skulle man bli ruinerad :rolleyes:! Att just denna service kostade som den gjorde berodde på att det var många delar som behövdes byta ut, då dom var slitna, :cigar:! Är kanske nackdelan att ha långa service intervaller :p...

DSC_4144.JPG
 
Senast ändrad:
Surfa ? Vi kollade på SM i vågsurfing häromdagen (Torö), helt vansinniga vågor, många surfare kom inte ens ut. Mäktigt när vädret ryter till.

23262531122_4a8c923ec1_z.jpg
Ball! Jag hoppade över att kolla SM här i Varberg för några helger sedan. Ja visst är det ett jäkla tryck i vattnet även här i Sverige!
Ja surf:)
 
Tillbaka
Topp