Ok då blir det en spännande paketöppning!
SBGC007...
Cool, den var cool.
Ta med på gtg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok då blir det en spännande paketöppning!
SBGC007...
Om jag kan komma, absolut!Cool, den var cool.
Ta med på gtg?
Väntar på taxi, barnfritt, restaurang med frugan, vem vet? homerun
![]()
Testar sommar-dinkan. Tycker den är rätt trevlig i all sin enkelhet.
![]()
Åt ni på East? Vi tänkte gå in där men. Blev kopanang istället hehePrecis tryckt sushi och sett The Great Gatsby!
![]()
Betyder detta att ja ska köpa en constellation?
![]()
I övrigt va filmen helt OK!
Ot mycket nära vän till mig kör amg 6.3 med nära 600 hk (nyttjar dessa). Han är polis. För att knyta det hela till ks så har han bla en dj.Nej min väns ena AMG, tyvärr så har man inte råd med AMG med målarlönen![]()
Betalar vi så höga polislöner?Ot mycket nära vän till mig kör amg 6.3 med nära 600 hk (nyttjar dessa). Han är polis. För att knyta det hela till ks så har han bla en dj.
Betalar vi så höga polislöner?![]()
In deedPrioriteringar min vän!
Vintage eller den nya med eftermonterad bubbla?![]()
Nice! De är inte vanliga va?
Tack Jan! Det är en Carbonlänk från uhrenarmband-versand.de, ganska roliga band på deras sida, här kommer länken.Snyggt! hade en Certina blue ribbon som såg likadan ut, ångrar att jag sålde den.
Härligt att se bruksspåren på bild 1, vad är det för rem/länk på den ?