Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick känna på denna gamla sköning (tack Ariste - det lutar mer å mer mot att we have a deal...)
![]()
Passar bra till mitt senaste loppisfynd - en brun Jofama skinnjacka i härligt -70-tals stuk. (80 spänn!!!)
![]()
Njuter du verkligen lika mycket fastän den inte är i guld?![]()
Pie pan tillbaka från service.
![]()
Grymt snyggt!Nytt strutsläder från Camille
Snyggt, hårt, tjockt och skönt, men jag skulle väl ljuga om jag sa att jag var 100% nöjd eftersom övre delens mitt är lite of centre. Hoppas det går att klämma rätt.
Det ser värre ut på bilden än i verkligheten, men jag håller med! Ska nog maila dem och fråga om man inte ska kunna förvänta sig bättre kvalle. Här är en bild rakt framifrån;Är inte dom såpass dyra att man förvänta sig mer? Väldigt fin klocka!
Nä det där hade jag lackat på, inte ok!!Det ser värre ut på bilden än i verkligheten, men jag håller med! Ska nog maila dem och fråga om man inte ska kunna förvänta sig bättre kvalle. Här är en bild rakt framifrån;
Jag hade också blivit sne'....hoppas du löser det med dem!Det ser värre ut på bilden än i verkligheten, men jag håller med! Ska nog maila dem och fråga om man inte ska kunna förvänta sig bättre kvalle. Här är en bild rakt framifrån
Det ser värre ut på bilden än i verkligheten, men jag håller med! Ska nog maila dem och fråga om man inte ska kunna förvänta sig bättre kvalle. Här är en bild rakt framifrån;
![]()
Snyggt, men kan tycka att det borde vara lite tjockare vid luggarna. Som det är nu så är bandhornen "högre" än lädret vid kanterna.