• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

nqdk6YM.jpg
Tid är pepsi!

Ocentrerat stål är inget kul men struts då får man ha högre acceptans. Ser fint ut!

Så kan det säkert vara. Jag har inte haft något läder i struts eller alligator innan, så det kanske är normalt..? Det jag tycker är konstigt är ju att det är stoppningen som är sned, inte strutsen i sig. Jag har mailat bilder till säljarna. Får se om och vad de svarar. Om de vill att jag ska betala frakten tillbaka med spårbar frakt till Tyskland eller UK, så skiter jag nog i det.

Kan man köra jubilee (stavning?) länk eller är det gubbigt? Finns ju med den andra subm länken.
Som ni hör är jag inget rolexproffs.

Kan man köra jubilee (stavning?) länk eller är det gubbigt? Finns ju med den andra subm länken.
Som ni hör är jag inget rolexproffs.

Kan och kan, smaksak detta :D!! Tycker inte det är gubbigt men bara att det är mindre snyggt... Gillar Oystern så jävla mycket mer och kommer alltid att göra det, bästa länken :)!!

Kolla bara haha

Trillade in lite nytt. För billigt för att låta bli. :)

Så sjukt läcker! Försökt beställa en sån två gånger men fått strul med betalsidan båda gångerna och nu är den slutsåld. Så snäääälla säg till när Du tröttnar! :)

Edit: Såg nu att tavlan var lite annorlunda mot den jag menade? Men Din var också fin! :)

Så sjukt läcker! Försökt beställa en sån två gånger men fått strul med betalsidan båda gångerna och nu är den slutsåld. Så snäääälla säg till när Du tröttnar! :)

Edit: Såg nu att tavlan var lite annorlunda mot den jag menade? Men Din var också fin! :)

Ja, finns en snarlik variant med power reserve indikatorn vid typ kl 2. Kanske den du menar? Hur som helst nöjd nu men jag hojtar när den är till salu. Gillar att du skriver när och inte om. :)

Tillbaka
Topp