• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Skälet till...

...varför nyköpen av klockor inte duggar tätt...

Nytt hus på landet kom igår...

E69C8963-BDF8-4E10-B6C2-2C859438EC97-10529-00000A7EC1B0BB91.jpg


Självklart med min toolwatch när man är på landet (ooops, förlåt singular jag menar beatern)

/martin
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En solig Halda.. Nej faan Suunto menar jag! Fick faktiskt frågan på en utbildning jag höll i igår. "Är det där den där Svenska klockan"? Jag svarade "Halda"? Japp, den är dyr som faan... Nääää det sa jag inte ;)
55073dd338818373a1bfc1518094ab20.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Sitter på jobbet och gottar mig.........Skam den som talar illa därom......

AEECFBB1.jpg


Snygg barack MK...men du vet att taket fattas va :eek:
 

Hubbatix

Cartier
Jahopp, då kom man hit då. Första inlägget blir en snart 42-årig japan. :cool:

DSC_0308-1.jpg


RicVin skrev:
En solig Halda.. Nej faan Suunto menar jag! Fick faktiskt frågan på en utbildning jag höll i igår. "Är det där den där Svenska klockan"? Jag svarade "Halda"? Japp, den är dyr som faan... Nääää det sa jag inte ;)
55073dd338818373a1bfc1518094ab20.jpg

Riktigt ball Suunto faktiskt, vad heter den?

/Daniel Z.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Hubbatix skrev:
Jahopp, då kom man hit då. Första inlägget blir en snart 42-årig japan. :cool:

DSC_0308-1.jpg


RicVin skrev:
En solig Halda.. Nej faan Suunto menar jag! Fick faktiskt frågan på en utbildning jag höll i igår. "Är det där den där Svenska klockan"? Jag svarade "Halda"? Japp, den är dyr som faan... Nääää det sa jag inte ;)
55073dd338818373a1bfc1518094ab20.jpg

Riktigt ball Suunto faktiskt, vad heter den?

/Daniel Z.

'Den är fin den där Ufot, ångrar lite ibland jag sålde min (skulle borstat den). Riktigt skön vintagare!
Håller med angående Suunton, är en Elementum terra. Synd den kostar 6k ny annars vore den ett roligt alternativ rastlösa dagar :D Sjukt cool dock :cool:
 

Hubbatix

Cartier
Jockinho skrev:
'Den är fin den där Ufot, ångrar lite ibland jag sålde min (skulle borstat den). Riktigt skön vintagare!
Håller med angående Suunton, är en Elementum terra. Synd den kostar 6k ny annars vore den ett roligt alternativ rastlösa dagar :D Sjukt cool dock :cool:

Oj, 6k... Men kvallis kostar väl, den ser riktigt gedigen ut faktiskt. Brukar inte haja till när jag ser en digitalare, men denna var sjukt snygg!

UFO:t är en alldeles underbar dinka men, som du säger, de ska vara borstade. Typ 90% av alla som säljs på bukten är ju fulrenoverade i Indokina och av någon anledning blankpolerade... Hur svårt kan det vara att få till en snygg borstning egentligen? Lata jävlar... :mrgreen: Min är i riiiktigt bra skick för sin ålder, men så har den nog aldrig mellanlandat på Filippinerna heller. ;)
 

PierreS

Cartier
Kvällsklockan Omega Seamaster f300hz
Och säsongens första brasa i bakgrunden.

076483FB-89EE-4B8E-A508-1A103B1904F1-2297-000002032E017865.jpg


Blev det rätt med bilden nu Spencer? Tror det :)
 
Topp