Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rille skrev:![]()
Frukost Omega!
Ricrob skrev:
Den där Breitlingen är skitsnygg! Jo jag har samma känsla eftersom min MM300 till 95% åker på.Ricrob skrev:Börjar känna mig som en one-watch-guy..
![]()
//Ricrob
daviden skrev:En repig Seiko, som jag gillar väldigt mycket.![]()
Ricrob skrev:Börjar känna mig som en one-watch-guy..
![]()
//Ricrob
Härligt att höra och grattis! Blev det den blå på Chrono24? Ser fram emot bilder!Tommytvigg skrev:Ricrob skrev:Börjar känna mig som en one-watch-guy..
![]()
//Ricrob
Har äntligen fått tag på en Headwind nu, som borde dimpa ner på måndag eller tisdag![]()
Mvh Tommy
Ricrob skrev:
Ricrob skrev:Härligt att höra och grattis! Blev det den blå på Chrono24? Ser fram emot bilder!Tommytvigg skrev:Ricrob skrev:Börjar känna mig som en one-watch-guy..
![]()
//Ricrob
Har äntligen fått tag på en Headwind nu, som borde dimpa ner på måndag eller tisdag![]()
Mvh Tommy
//Ricrob
JakobZ skrev:Ricrob skrev:
Grabben, grabben, vad snackar du om? Du ser ju att det står ROLEX ROLEX ROLEX på innanringen, eller man ser ju EX iallafall vid klockan två, tycker ändå att man ser någon orange nyans vid GMT-pilen... Explorer II?