• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Nytt på armen, El Primero.

elprimero.jpg

Grattis ;)!! Det var ju den du nämnde på GTGn??

Du är väll Göteborgare? Du skulle kommit på gtg, hinner förmodligen få denna i tid.
GBG, ja
GTG, nej
Kul att du hittade en ny! Har letat som en dåre efter den svart-tavlade versionen och kontaktat massvis med japanska säljare som inte vill skicka utomlands. :(

Den var ju jättefin! Jäkla bra med GMT när man reser och inget slår analog visning. Vet du om huvudtiden kan ställas om oberoende GMT-visaren, dvs utan att GMT-tiden ändras och måste ställas tillbaka?

Svar ja.

Ligger hemma i min säng. Borde sova, men en nära vän håller på att hamna i en djup depression. Är orolig att hon ska göra något dumt och självdestruktivt, men pga att imorgon är en av få dagar jag inte kan vara ledig på så ligger jag här och halvt hatar mig själv. Kul liv!

Dagen blev kaos - Fick åka hem från jobbet för att hämta yngsta herren + sambo och köra till sjukhuset. 40C feber och vattkoppor deluxe.. Nu sitter man och rullar vagn med foten för att försöka förmå honom att somna efter han sovit max 2 timmar på 40 timmar. Inte riktigt så jag hade planerat dagen!

Tillbaka
Topp