• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Nu har jag inte haft en mako XL men en annan dykarOrient i budgetsegmentet och den höll tiden kalas. Överlag riktigt bra klockor till priset!

Ps. köp en sarb023 med, det är en kalasdinka :)

Absolut, sarb023 ligger överst på listan. Hade tänkt att köpa en hydroconquest först, men blir nog en sarb023 och en mako för nästan samma summa. Kanske mindre :eek:

Frågan är hur det är med service osv i Sverige? Kan vilka urmakare som helst pilla till dem?

Är det någon som hittat en blå RAY på metallarmband?
De webshopar som jag tittat på så är den modellen slut.

9ysy6uqa.jpg

Blir nyfixad Panda 77:a idag igen!

Sturmanskie Gagarin, eller som en känd forumprofil uttryckte det: "Den där ser ju ut som en bättre Seiko". Kunde inte ha sagt det bättre själv :)
43QmWPB.jpg

Blev inte en utan två nya Seiko idag.
SBGA085, spring drive i perfekt 39mm case och svagt kupat glas.
apadu2ev.jpg

Så hade de fått in en Spring Drive Landmaster, SBDB005, aka Space Walk light, som jag inte kunde motstå.
yvu4ymed.jpg

Inga reflektioner iom Super Coatingen och bra lys.
8e7a7u5y.jpg

Blev inte en utan två nya Seiko idag.

Shit vad nice! Stort grattis! Har kikat på landmastern på nätet på sistone och den är riktigt cool! -Sjukt bra pris också för vad man får. Hur upplever du storleken? Har för mig att den är ganska hög på pappret.
Edit: Dubbelkollade: 13,5mm x 44mm känns ju inte alls farligt.

Shit vad nice! Stort grattis! Har kikat på landmastern på nätet på sistone och den är riktigt cool! -Sjukt bra pris också för vad man får. Hur upplever du storleken? Har för mig att den är ganska hög på pappret.
Edit: Dubbelkollade: 13,5mm x 44mm känns ju inte alls farligt.

Ingen fara alls, dessutom är den lite rundad baktill så den smiter om som en mamba.

Tillbaka
Topp