• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

jhm

Panerai
Explorer 2...

image.jpeg

Min favorit-Explorer! :)
 

Octo

Omega
Ny klocka i dubbel bemärkelse :) Någon annan som har haft ångest att ta bort plasten? Den blir liksom inte lika ny då och jag vill ha kvar känslan ett litet tag till :)
_20160503_192441.JPG
_20160503_192548.JPG
_20160503_192611.JPG
_20160503_174949.JPG
Grattis! Är väldigt nöjd med min som är en vecka gammal... Plasten åkte av direkt, men fick inte äran själv. Viggo på nymans plockade av alla bitar då jag i ett svagt ögonblick tillät det. ;):arghh:
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hann ni testa något tips?

BTW, Barca är smeknamnet på fotbollslaget. Inte staden. För en katalan blir det som du kallar staden Göteborg för Blåvitt för en Göteborgare.
Tack du.. Då vet jag. Men är du Katalan eller enbart en Messerschmitt nu?.. Du förstod vad jag menade va?
Edit: Det bidde ett par drinkar på Majestics tak. :)
 
Senast ändrad:

Stein

Cartier
Grattis! Är väldigt nöjd med min som är en vecka gammal... Plasten åkte av direkt, men fick inte äran själv. Viggo på nymans plockade av alla bitar då jag i ett svagt ögonblick tillät det. ;):arghh:
Oh no! Jag har faktiskt plockat av nästan allt plast. Har bara kvar på baksidan av boetten samt på insidan av spännet. Inget som syns men jag kan njuta av nyhetskänslan :D
 
Topp