• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Linkan

Rolex
Dumt att klaga när vädret är på topp 5:e dagen i rad
image.jpeg
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Nytt på armen sedan igår kväll. Denna har jag letat efter ett tag och @Tripeiro. var vänlig att släppa den vidare till mig, en riktig gentleman, tack P!
Eterna Kontiki Royal Quartz. Modellen kom 1976, samma år som Gentas Patek Philippe Nautilus och är i samma skola vad gäller design och utförande som de andra lyxsport Royal Oak, 222, Laureato och Ingenieuren.
Länken, teaktavlan och detaljerna gör verkligen klockan. Bra storlek. Bild från igår kväll.
image.jpeg
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Nytt på armen sedan igår kväll. Denna har jag letat efter ett tag och @Tripeiro. var vänlig att släppa den vidare till mig, en riktig gentleman, tack P!
Eterna Kontiki Royal Quartz. Modellen kom 1976, samma år som Gentas Patek Philippe Nautilus och är i samma skola vad gäller design och utförande som de andra lyxsport Royal Oak, 222, Laureato och Ingenieuren.
Länken, teaktavlan och detaljerna gör verkligen klockan. Bra storlek. Bild från igår kväll.
image.jpeg
Så får du inte glömma att att det var den tunnaste quartz klockan när den kom 1976!
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Nytt på armen sedan igår kväll. Denna har jag letat efter ett tag och @Tripeiro. var vänlig att släppa den vidare till mig, en riktig gentleman, tack P!
Eterna Kontiki Royal Quartz. Modellen kom 1976, samma år som Gentas Patek Philippe Nautilus och är i samma skola vad gäller design och utförande som de andra lyxsport Royal Oak, 222, Laureato och Ingenieuren.
Länken, teaktavlan och detaljerna gör verkligen klockan. Bra storlek. Bild från igår kväll.
image.jpeg

Borde anat att man skulle ångra sig när man ser mästaren av wrist-shots! ;)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Så får du inte glömma att att det var den tunnaste quartz klockan när den kom 1976!
Ja, jag har läst det men är rätt tveksam till uppgifterna då jag även har Girard Perregaux Laureato från 1975 som jag är övertygad om är tunnare! Jag får hem och mäta.
Borde anat att man skulle ångra sig när man ser mästaren av wrist-shots! ;)
Sorry :rolleyes:
Den kommer stanna så det kommer bli många bilder och den kommer tas väl om hand!
 
Topp