Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njuter av den största fördelen med att ha gasspis om man nu prompt måste bo i lägenhet och inte kan grilla!![]()
Tack! Snarlikt case, båda kom under 70-talets senare hälft.Fin, vid första anblicken såg jag en oysterquartz!
Spelar det någon roll om man använder ett = tecken innanför klammern när man skriver in bilder manuellt. Jag kan se bilden både med och utan. Skiljer det mellan system?Time is up!
![]()
Ja, det sabbar åtminstone i Tapatalk2 om du sätter = i klammern.Spelar det någon roll om man använder ett = tecken innanför klammern när man skriver in bilder manuellt. Jag kan se bilden både med och utan. Skiljer det mellan system?
Tack! Då vet jag...Ja, det sabbar åtminstone i Tapatalk2 om du sätter = i klammern.
Den där proseccon är inte alls dum, vi köper den by the box på somrarnaNu ska det badas!
![]()
På väg nerför Branäsberget med svärfar.![]()