• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

naggge

Panerai
Gjorde ett nytt band i orange mocka igår. Utan tvekan det skönaste bandet jag har ägt. Tittar man inte så noga ser det dessutom riktigt okej ut ;)
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1350981926.250499.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1350981926.250499.jpg
    32.9 KB · Visningar: 438

ZQT

The Banker
2-Faktor
Samma gamla klocka, inväntar mögel! :mrgreen:
 

Bilagor

  • Photo 2012-10-23 10 22 29.jpg
    Photo 2012-10-23 10 22 29.jpg
    288.1 KB · Visningar: 437

Ricrob

Patek
PO'n idag också men..!? Vad gör boxen med till skolan? :shock:

Precis uppdaterat paddan också, så nu har ni boys gjort mitt liv bra mycket lättare, tack!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    387 KB · Visningar: 415

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@Rossi helt riktigt! Samma killar som bytte pokemon-kort byter numera klockor med varandra...fan vet om man inte skulle satsa på pokemon igen... :)

@Ricrob: jag och jakob.dala är inte bra för någon... ;)

@camo00: duscha snabbt, den här är ingen keeper så den kanske har hunnit byta ägare innan du ens sköljt av dig dubbelduschen... :mrgreen:
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Denke skrev:
@Rossi helt riktigt! Samma killar som bytte pokemon-kort byter numera klockor med varandra...fan vet om man inte skulle satsa på pokemon igen... :)

@Ricrob: jag och jakob.dala är inte bra för någon... ;)

@camo00: duscha snabbt, den här är ingen keeper så den kanske har hunnit byta ägare innan du ens sköljt av dig dubbelduschen... :mrgreen:

Klockkooperativ låter intressant. Vi är bra för alla som vill se många klockor på olika typer av Nato :mrgreen:
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Denna hamnade då i min ägo idag. Tror att den kan bli kortvarig men vem vet ; )
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1350990326.586655.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1350990326.586655.jpg
    47.9 KB · Visningar: 547

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
jakob.dala skrev:
Denke skrev:
@Rossi helt riktigt! Samma killar som bytte pokemon-kort byter numera klockor med varandra...fan vet om man inte skulle satsa på pokemon igen... :)

@Ricrob: jag och jakob.dala är inte bra för någon... ;)

@camo00: duscha snabbt, den här är ingen keeper så den kanske har hunnit byta ägare innan du ens sköljt av dig dubbelduschen... :mrgreen:

Klockkooperativ låter intressant. Vi är bra för alla som vill se många klockor på olika typer av Nato :mrgreen:

Den blev ÄNNU bättre på brunt läderband...

93BC257D-B96B-49EF-A13E-968D9E053EF7-25438-000014E2CE656BDB.jpg


Tyvärr är det nog ingen keeper...så jag är öppen för bud/bytesförslag om nån annan vill hoppa in i kooperativet... :mrgreen:
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Stjäler min egen bild från en annan tråd.


Imponerad över iPhone 5s bildkvalitet, testa att zooma in på bilden. THE DETAILS!
 

Bilagor

  • TudorPlanbok.JPG
    TudorPlanbok.JPG
    1.4 MB · Visningar: 504

Camo00

Patek
Re: Sv: Den första och enda Dagens klocktråd!

Min mögel-Oris har fått brunt läder. Vad tycks??

Den får mycket tid denna veckan, för den saktar sig så mycket att jag kommer slippa ställa tillbaka den en timme på söndag, haha!! :D
IMG_2137_zps1b85ec47.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Officiella FN dagen måste ju uppmärksammas på ett svenskt vis...Ibland undrar man om man lever i ett land eller i ett skämt.


20121024_084644.jpg
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Webbdagarna i Malmö, och BBn verkar inte vilja lämna handleden.
Måste skifta någon dag.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1351076448.531548.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1351076448.531548.jpg
    102.7 KB · Visningar: 376
Topp