• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Toastmasterkockan sitter på!

FD489E06-6E49-483B-A29A-D5C538088F12-2731-0000034F999C619E.jpg

Ikväll smäller det!

/John R

Sitter på Avenyn och hamburgerbunkrar inför Robbie Williams på Ullevi ikväll.

20130720_144015_zpsd076064d.jpg

Botaniserade i ett antikvariat tidigare och hittade en bok-graal som jag letat efter i flera år för en spottstyver. Män, kvinnor och motorer av Mercedes legendariske motorsportchef Alfred Neubauer. Boken gick som följetong i tidningen Automobil på åttiotalet för den som minns... Var så upphetsad att bilden togs nittio grader på sniskan.

20130720_141052_zpsf3df7e95.jpg

Dags att testa Timexens andra komplikation, djupmätaren!

Här ett bra dykvatten.

a4.jpg

För ändamålet inhandlad dykutrustning...

a2.jpg

...i budget segmentet. :cool:

a3.jpg

Kallt som satan :eek: Dra ut kronan och maxdjupet visas ur minnet... :woot:

a6.jpg

WTF, skiten lossnar! :wtf: Hade förväntt mig bättre kvalite i Spencers fotspår :arghh:

a7.jpg

Efter lite pill med dotterns hårspänne gick det till slut :D
a1.jpg

Dags att testa Timexens andra komplikation, djupmätaren!

Här ett bra dykvatten.

a4.jpg

För ändamålet inhandlad dykutrustning...

a2.jpg

...i budget segmentet. :cool:

a3.jpg

Kallt som satan :eek: Dra ut kronan och maxdjupet visas ur minnet... :woot:

a6.jpg

WTF, skiten lossnar! :wtf: Hade förväntt mig bättre kvalite i Spencers fotspår :arghh:

a7.jpg

Efter lite pill med dotterns hårspänne gick det till slut :D
a1.jpg

Ledsen att behöva erkänna, men alla klockor förutom Rolex är skit vad det gäller tillförlitlighet. Jag menar verkligen alla..

Denna sköna sommardag tillbringades på Dalby stenbrott! Tyvärr så fick speedyn stanna hemma eftersom att det blev en hel del badande, kanske dags för en dykare snart? :angel: (För att förlänga min e-penis så kan jag meddela att jag hoppade där borta, skulle tippa att det är runt 12-13 meter ner till vattnet :drowning:)
7jc62XD.jpg

När jag kom hem var både speedyn och hunden sura över att husse åkt på utflykt utan dem. Så det fick bli en långrunda längs kusten
YJXOkOz.jpg

Nu ska jag knäcka en kall en och göra lite middag!
Skål på er & trevlig helg!! :cigar:

Tillbaka
Topp