• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

emesumu9.jpg

5enu3uma.jpg

Tar det lugnt i skärgården!

Är så trött efter två dagars slit med barnens rum att jag inte orkar gå ut på altanen. Jag njuter mitt rosé vid köksbordet :).

02uuuPN.jpg

Min kära pojkvän försöker få mig att köpa en ny klocka och tvingar mig att använda hans GMT ikväll i hopp om att jag ska köpa en liknande. Får väl se hur det går med den saken. :happyhappy:

Nu tar jag semester i en vecka! Varför bara en vecka undrar ni? Jo, för den som spar han har. ;)
Kan ju inte riktigt kalla det för sommar här uppe i Norrland för tillfället ändå. :happyhappy:
PZgY5hM.jpg

Min kära pojkvän försöker få mig att köpa en ny klocka och tvingar mig att använda hans GMT ikväll i hopp om att jag ska köpa en liknande. Får väl se hur det går med den saken. :happyhappy:

Nu tar jag semester i en vecka! Varför bara en vecka undrar ni? Jo, för den som spar han har. ;)
Kan ju inte riktigt kalla det för sommar här uppe i Norrland för tillfället ändå. :happyhappy:
PZgY5hM.jpg

Grym på en Kvinna!!!

Sitter och njuter av att denna är hemma efter service. Det blev service minus polering och byte av bezel(litet, litet märke kl 3 eller 6 GMT) plus byte av något lager. Nästan 7 veckor tog det... Men nu är jag väldigt glad att ha den på armen. Som jag skrev i en annan tråd. En inte så vanlig med väldigt trevligt GMT modell. Jag har aldrig riktigt förstått vad den heter i siffror. Jag tror min heter 168.1613, men ibland ser jag andra nummer på modeller som ser ut som min, typ 2435.50 eller 2234.50..? Någon som vet..?

Tillbaka
Topp