• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Semester bricka
null-69.jpg

En liten teaser inför kommande "dagens klocka - den stora filmtråden". Kommer innehålla skate, bad, dat ass och en kille med väldigt, väldigt högt hårfäste.

287d5jd.jpg

ws901z.png

fodv2f.png

Min sköna svärfar köpte en GoPro Hero 3 Black Edition åt mig. :nailbiting:

Edit: Gubben på bilden är för gammal för att vara min svärfar.

Nyss hem kommen till Thailand och ligger på soffan.

Stirrar på min Rolex semi bubbleback ref 6084...
En riktigt ball klocka trots bara 34mm

39ca639eafda4667cacd6888f2533209_zps74ed1e9d.jpg

Mvh
Micke E

Fin, är alla battlescars från din ägotid?

Må väl,
Philip

Hahaha, nej tyvärr inte, tror att det är första gången jag har klockan på armen...
Men det är gott om "battlescares" så klockans historia hade varit kul att veta, jag köpte klockan från US för ca 5 år sedan... (Sedan har den blivit liggandes tills idag då jag hittade en länk (aftermarket :arghh: ) som jag tillfälligt tryckte på klockan. Nu efter några timmar håller den fortfarande tiden mycket bra. Nu kommer den nog användas ibland, ska bara hitta ett annat band eftersom jag avskyr aftermarket prylar :facepalm:

Mvh
Micke E

Vitl
Hahaha, nej tyvärr inte, tror att det är första gången jag har klockan på armen...
Men det är gott om "battlescares" så klockans historia hade varit kul att veta, jag köpte klockan från US för ca 5 år sedan... (Sedan har den blivit liggandes tills idag då jag hittade en länk (aftermarket :arghh: ) som jag tillfälligt tryckte på klockan. Nu efter några timmar håller den fortfarande tiden mycket bra. Nu kommer den nog användas ibland, ska bara hitta ett annat band eftersom jag avskyr aftermarket prylar :facepalm:

Mvh
Micke E

Den har pondus iaf!

Tips; Vitlasera den och gravera något på latin, typ "Ex tempore". Finns det shabby chic klockor? Hmm...

Tillbaka
Topp