Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stabil cykelklockaCyklar ner till Malmö stad för ett glas eller 5.
Tror på närmre det sistnämnda.Cyklar ner till Malmö stad för ett glas eller 5.
Marsipan måste du äta i detta Marsipan rikeFramme i Lübeck 93 mil senare! Nu öl och en natts laddning inför en tur genom Tyskland imorrn
Visst ska man det Men synd bara att det är så äckligt!Marsipan måste du äta i detta Marsipan rike
För oss som bor i Skåne är Lübeck första kisspausen.Framme i Lübeck 93 mil senare! Nu öl och en natts laddning inför en tur genom Tyskland imorrn
Tar igen mig
Jag älskar marsipan! Tips på var man köper?Marsipan måste du äta i detta Marsipan rike
Men då måste ni bo i SkåneFör oss som bor i Skåne är Lübeck första kisspausen.
Nej..med whiskey eller ett bra vitt vin är det kanon...finns btw mycket bra vinbarer i Lübeck!Visst ska man det Men synd bara att det är så äckligt!
Skulle vara whiskyn och vinet för min delNej..med whiskey eller ett bra vitt vin är det kanon...finns btw mycket bra vinbarer i Lübeck!
Jag älskar marsipan! Tips på var man köper?
Går du i stan kan du ej missa alla 1 miljard ställen som säljer
Måste???Men då måste ni bo i Skåne
Den är ju så mysig! Är det 7016 eller 7928?Dagens Tudor från 1967
Kronborg är säkert kalas, men slår det Mälaren?Måste???
Vem vill inte se Kronborg slott när man tittar ut genom fönstret?
Jajjemän, har man ingen häftig cykel får man kompensera!Stabil cykelklocka
Återkommer, halvvägs genom första i detta nuTror på närmre det sistnämnda.
Ha en trevlig kväll!
Seiko Sumo SDBC003 , sålde min fina SKX031..