Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lyx
Tack! 7016Den är ju så mysig! Är det 7016 eller 7928?
Ja, riktigt nice. Bra tryck också. Enligt uppgift 6 lager superluminova i inlägget. Klockan ser 1cm större ut i diameter i mörker jämfört med i ljus pga ringen. Rätt udda.Läckert att även vridringen/glasringen är självlysande @yonsson !
Grym klocka i fint ljus!
Min tjej älskar fiskbullar! Haha, jag tycker de smakar skitFiskbullar och black Sabbath. Lyx-lördag typ
Tack!Grym klocka i fint ljus!
Jag tycker faktiskt det är ganska gott! Det komiska är dock att det är mer eller mindre det enda fisk-relaterade jag äter självmantMin tjej älskar fiskbullar! Haha, jag tycker de smakar skit
Brukar blanda ut hummersåsen lite så är det i alla fall ätbart.Jag tycker faktiskt det är ganska gott! Det komiska är dock att det är mer eller mindre det enda fisk-relaterade jag äter självmant
Btw, Maiden var ju (trots svajigt ljud) awesome igår!