hollow123
Silver
Bra biccar på han som kliver i bubblet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra biccar på han som kliver i bubblet
Vad är det där för något?
Bästa semesterklockan jag haft. 200 m och GMT för 600 kr
En Swatch. Kommer inte ihåg modellen. Ser grotesk ut på bild och bara marginellt bättre i verkligheten . Stor och framför allt hög, men måste säga att jag verkligen gillar denVad är det där för något?
Attans, suben är inte repfri längre efter fylleslag på Malta. Vågar inte ens titta nära på de polerade ytorna Aja, vetskapen att de uppkommit på en segelbåt istället för vid skrivbordet på jobbet känns bra.
Det var 5 fester på 16h i rad med konstant öppen bar, blandat med strandaktiviteter, segling, vattenskoter, crazy-sofa-åkning, vattenhinderbana.... rent av otroligt att både jag och klockan mår braMåste varit en riktigt brutal fest...
Efter ett sådant fyrtal borde det stå bakfylla på en skyltLivin the dream
Espresso martini
IPL
Rödtjut
Rolex 1601