• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Preklin

Omega
Blir denna även i dag.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1351159325.088024.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1351159325.088024.jpg
    105.1 KB · Visningar: 410
Re: Morgonstund och lite vånda

Ricrob skrev:
Eric Jajjamensan P skrev:
Vad ska man välja idag då?
Tråkigt, blysamt, vulgärt eller supervulgo!
62844F27-13E0-4697-82BD-40CB148021BD-92-00000000EC8F18F5.jpg
Frågan är vilken som är vilken? :D Tycker chrono-Zodiacen med monsterkronan ser vass ut, har du lite närmare bilder och info på den?

Jag mitt rikspucko sålde ju den automatiska versionen jag hade av denna. Nu för man hålla tillgodo med snikisen. Men det kommer lite ovälkomna Zodiac reviews framöver. Mitt liv ska bara lugna ner sig lite. Men den är jääävligt fin. Nu måste klockfolket lära sig att Zodiac är mycket trevliga klockor. Klockan finns på www.zodiacwatches.com. Aviator kallas familjen. Försöker lura på Spencer en för att kolla reaktionen. Vi snackar ju ändå peanuts i investering. Han kan säkert finansiera hela härligheten med någon gammal möglig sprint till en Rolexlänk. Jag har alltså ett återfall royal på Zodiac.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Upplev norrland

Var förbi en sväng efter jobbet till Huddinge och ni undrar säkerligen vad man frivilligt tar sig till Huddinge för, om inte årets höjdpunkt där, pratar nämligen Jokmokksdagarna ( http://www.huddinge.se/sv/Uppleva-och-g ... okksdagar/ ) helg tips för den som vill köpa lite gahkku (samisk mjukkaka) torkat renkött, röding, renkorv eller pröva på lite delikatesser från Jokkmokks korv, Originalet (rött skinn) är favoriten, den basturökta (mörkt skinn) har jag lite svårare för. Sålde mängder av den till turister på gamla butiken där jag jobbade (dvs uppe i Jokkmokk)

Och där inköptes Hjortronsylt, samt den underbara Skabram osten, gjord i vildmarken utanför Jokkmokk på mjölk från fjällkor som går på lösdrift året runt. Osten tillverkas på ren och opastöriserad mjölk vilket ger osten en distinkt smak.
Helgen är räddad !
7A67C665-0519-47FE-8CE7-CD99986C0789-3213-000003F5503902EF.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Jokkmokkswe skrev:
Var förbi en sväng efter jobbet till Huddinge och ni undrar säkerligen vad man frivilligt tar sig till Huddinge för, om inte årets höjdpunkt där, pratar nämligen Jokmokksdagarna ( http://www.huddinge.se/sv/Uppleva-och-g ... okksdagar/ ) helg tips för den som vill köpa lite gahkku (samisk mjukkaka) torkat renkött, röding, renkorv eller pröva på lite delikatesser från Jokkmokks korv, Originalet (rött skinn) är favoriten, den basturökta (mörkt skinn) har jag lite svårare för. Sålde mängder av den till turister på gamla butiken där jag jobbade (dvs uppe i Jokkmokk)

Och där inköptes Hjortronsylt, samt den underbara Skabram osten, gjord i vildmarken utanför Jokkmokk på mjölk från fjällkor som går på lösdrift året runt. Osten tillverkas på ren och opastöriserad mjölk vilket ger osten en distinkt smak.
Helgen är räddad !
7A67C665-0519-47FE-8CE7-CD99986C0789-3213-000003F5503902EF.jpg

Smaskens! Och fin Omega!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ah! Hämtade precis ut Heuer #2 hos urmakaren efter ett pusherbyte. Nytt band sen direkt på armen.

02CE5E71-571C-4D28-BDD3-88136B7374D1-27836-00001676E69AFC52.jpg


:cool:
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Höghöjdsmästaren

Enligt vad jag har hört så går Sherpas som bäst på höga höjder. I dag ska jag åka hiss till femte våningen. Bäst då att ikläda sig en riktig höghöjdsmaskin.
20121026_092338-1.jpg


/Pappikjolo
 

berg35

Omega
Re: Sv: Den första och enda Dagens klocktråd!

Sista dagen med min Globemaster. Idag blev den såld, så efter jobbet åker jag hem, packar klockan och drar sedan till posten.
y7y8u4ur.jpg


Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2
 
Topp