Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jävla fet! Garanterat högre liggfaktor än DSSDAurum skrev:
Dykinstrument som ger repor i skrivbordet. Cool!Hugge skrev:Så jävla fet! Garanterat högre liggfaktor än DSSDAurum skrev:![]()
Aurum skrev:
Smög du hem med den igår eller blev det köp?Aurum skrev:
TomasBc skrev:Aurum skrev:
Cool Aurum! Nyligen anlänt?
naggge skrev:Smög du hem med den igår eller blev det köp?
Ricrob skrev:Frågan är vilken som är vilken?Eric Jajjamensan P skrev:Vad ska man välja idag då?
Tråkigt, blysamt, vulgärt eller supervulgo!
![]()
Tycker chrono-Zodiacen med monsterkronan ser vass ut, har du lite närmare bilder och info på den?
Aurum skrev:
Riktigt cool! Svaret är ju naturligtvis ett skämt.Davvan skrev:Officiella FN dagen måste ju uppmärksammas på ett svenskt vis...Ibland undrar man om man lever i ett land eller i ett skämt.
![]()
Jag brukar sällan gilla reflexer i bilder men det där var riktigt snyggt!Ricrob skrev:Stor och liten Breitling idag!
![]()
Jokkmokkswe skrev:Var förbi en sväng efter jobbet till Huddinge och ni undrar säkerligen vad man frivilligt tar sig till Huddinge för, om inte årets höjdpunkt där, pratar nämligen Jokmokksdagarna ( http://www.huddinge.se/sv/Uppleva-och-g ... okksdagar/ ) helg tips för den som vill köpa lite gahkku (samisk mjukkaka) torkat renkött, röding, renkorv eller pröva på lite delikatesser från Jokkmokks korv, Originalet (rött skinn) är favoriten, den basturökta (mörkt skinn) har jag lite svårare för. Sålde mängder av den till turister på gamla butiken där jag jobbade (dvs uppe i Jokkmokk)
Och där inköptes Hjortronsylt, samt den underbara Skabram osten, gjord i vildmarken utanför Jokkmokk på mjölk från fjällkor som går på lösdrift året runt. Osten tillverkas på ren och opastöriserad mjölk vilket ger osten en distinkt smak.
Helgen är räddad !
![]()
Ricrob skrev:Rejält inbäddad idag!
![]()
Lugn nu! Jag måste ju få lovorda den och få alla att tro att det är en keeper först..JakobZ skrev:Ricrob skrev:Rejält inbäddad idag!
![]()
Har du inte bytt bort den än? :mrgreen:
Ricrob skrev:Lugn nu! Jag måste ju få lovorda den och få alla att tro att det är en keeper först..JakobZ skrev:Ricrob skrev:Rejält inbäddad idag!
![]()
Har du inte bytt bort den än? :mrgreen:
Aurum skrev: