• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Även vi här uppe belönas med lite sol idag!
Ska bara orka täcka av poolen ;)
CXk1Evc.jpg

5vpxlUI.jpg

Går igenom gamla foto och hittade ett på en ung RosaCasio som får läppstift under en möhippa. Till min förvåning ser jag att bruden som ska gifta sig har en panerai på sig. Någon på forumet som gifte sig typ 2001 - 2003 som vågade låna ut sin panna till blivande frun?

Salta bad idag med - bada bör man när de e 28 grader varmt ute. I Svedala, i Göteborg - tror att sommaren faktiskt är här.

tvaUMf4.jpg

Nu har jag stått här i exakt 5 timmar, 46 minuter och 7, 8, 9 sekunder och glott på spacklet som torkar. Jag räknar med att jag kan börja slipa om sådär 1 timme och 27 minuter. :)

ZfWN14t.jpg

Foten sitter kvar. Nu vet jag att det finns folk här som jobbar inom vården, men jag blir ibland verkligen förbannad när man möts av sådan ovilja att hjälpa till. kan knappt gå ibland pga en inflammation i en sena (ett problem jag haft över två år!), när jag berättar detta ordineras jag en ipren och vila...

Och ändå stod det på lappen att 072 var ditt turnummer ;)

Riktigt fin, Sond !

Modellen introducerades år 1998 och har Omegas kaliber 1128 i sitt inre. Refnr är 2234.50.00 eller 2534.50.00 beroende på länk (Speedy- eller Bondlänk).

Vänligen
Forumets undersköterska

Tillbaka
Topp