Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur att du har en riktigt fin klocka som du kan titta på för att lugna nervernaBråkat med folk i affären och inser att jag avskyr dessa "storhelger" hetsen är ju extrem och det kryllar över folk precis överallt som tjatar om högtid ditt och fira datt...nä fy tusan!
Alls inget dåligt valNu har det gått länge sedan Rolexen såldes till förmån för husköp. Flyttat in, börjat komma i ordning men det är mycket som man vill fixa och köpa. Kort och gott så finns det ingen stor budget att lägga på klockor. Dock känner jag att den slitna gamla Seikon inte fungerar längre så i dag blev det nyköp!
Nu klarar jag mig tills ekonomin blir bättre igen.
Mycket trevligt!
Mitt sköra psyke störs av att inte ett enda ur visar exakt samma tid som det andra
Fin klocka! Grattis!Nu har det gått länge sedan Rolexen såldes till förmån för husköp. Flyttat in, börjat komma i ordning men det är mycket som man vill fixa och köpa. Kort och gott så finns det ingen stor budget att lägga på klockor. Dock känner jag att den slitna gamla Seikon inte fungerar längre så i dag blev det nyköp!
Nu klarar jag mig tills ekonomin blir bättre igen.
Grym klocka dock! Fokusera på den!Bråkat med folk i affären och inser att jag avskyr dessa "storhelger" hetsen är ju extrem och det kryllar över folk precis överallt som tjatar om högtid ditt och fira datt...nä fy tusan!
Den är så snygg med Jubilee!Dagens dubbel... I väntan på bilen....