• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Idag blir det forumets mest orange Daytona. ;)

WP_20160627_002.jpg

Exp II måste vara det perfekta klockvalet när man försöker ta åkgräsklipparen in till stan. :D ;)

Hehe...det gick bra, bengen tog mig inte iaf då jag åkte på allmän väg i 10 kmh :p , det visade sig att svärfar hade vänt remmen fel, tog 30 sekunder att fixa den för killen för en kostnad av 101 kr :D, nu är gräset klippt här hemma iaf, så det var klart värt det :cool:!!!

Då jag såg att mina remmar kommit till utlämningsstället så var det bara att kasta sig in i bilen och trampa gasen i botten både dit och hem! Snabbt son fan, fram med verktygen, för att montera på nya hajlädret på klockjäveln! resultatet blev riktigt nice tycker jag personligen, bäst av det jag fram tills nu har testat, det bruna verkar heller inte så dåligt, men det blir att vänta på innan det kommer på.

DSC_7109.JPG
DSC_7110.JPG
DSC_7111.JPG
DSC_7115.JPG
DSC_7114.JPG
DSC_7113.JPG

Då jag såg att mina remmar kommit till utlämningsstället så var det bara att kasta sig in i bilen och trampa gasen i botten både dit och hem! Snabbt son fan, fram med verktygen, för att montera på nya hajlädret på klockjäveln! resultatet blev riktigt nice tycker jag personligen, bäst av det jag fram tills nu har testat, det bruna verkar heller inte så dåligt, men det blir att vänta på innan det kommer på.

DSC_7109.JPG
DSC_7110.JPG
DSC_7111.JPG
DSC_7115.JPG
DSC_7114.JPG
DSC_7113.JPG
Flyger riktigt bra!
Kom ett strap till mig idag så monterade precis :)
image.jpeg

Tillbaka
Topp