Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte detsamma! Annars får jag jaga efter en fladdermus till min batmanFattas bara en matchande Kermit.
Funderar på att grilla...
Det ser ut att gå bra det där! Hur är "centre of gravity" jämfört med dina andra klockor?Tränar Whiskybalansering med en ny klocka. Finlir på hög nivå ...
Det ser ut att gå bra det där! Hur är "centre of gravity" jämfört med dina andra klockor?
Vilken oklanderlig logik!Worldtimern är lite lättare än mina andra klockor (Aerospacen undantagen), så jag borde ha kompenserat med mera Whisky. Nåja, det är ju därför man måste träna så man lär sig till skarpt läge ...
Nu var det dags, Deutchland uber allesDenna klocka så länge, svidar om till något tyskt till kvällens match
Perekt för water sporter
Fyfan vad underbart det ser ut på Bjäre, längtar dit!Sommarfavoriten 6105-8119 är åter på. Övre Kattvik levererar en skön sommarkväll.
Med spansk bira...Laddar för Italiensk seger ikväll...
Grattis fin klocka det därTränar Whiskybalansering med en ny klocka. Finlir på hög nivå ...
Hade du skärpa på klockan, kanske det blivit en like...Föda och fotboll och en fin dewllah kan denna lördag kväll bli bättre