• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Svensk sommar. Tur dykaren är trycktestad.
20160702_211052.jpg

Efter att ha vält ut tre koppar kaffe idag väger jag den nya Doxan för att se om det är den som är så tung att hela min finkalibrerade kropp hamnar i obalans. Väger även lite referensobjekt. (Ska väl ärligt medge att en fyraåring och en fot var inblandad i två av vältincidenterna så jag kan inte bara skylla på klockan)
image.jpg

image.jpg
image.jpg

Efter att ha vält ut tre koppar kaffe idag väger jag den nya Doxan för att se om det är den som är så tung att hela min finkalibrerade kropp hamnar i obalans. Väger även lite referensobjekt. (Ska väl ärligt medge att en fyraåring och en fot var inblandad i två av vältincidenterna så jag kan inte bara skylla på klockan)
image.jpg

image.jpg
image.jpg
Tyng är ofta bra, så länge inte för mycket sitter på kroppen, sa alltid morbror Severt :D

image.jpg

image.jpg
image.jpg
Du kanske inte skall byta direkt från Tudor till Doxa. :)

image.jpg

image.jpg
image.jpg
Helt klart Doxans fel!!! Ge mig den!!

Tillbaka
Topp