• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Leker

image.jpeg

Saknar min gamla SD varje gång jag ser din. Bästa klockan!

Helt klart Doxans fel!!! Ge mig den!!
Ja, ska den fortsätta få mig att välta kaffe i den här takten är den inte förenlig med min livsstil och då ser jag ingen annan utväg än att skänka den till bättre behövande och då ska jag ha dig i åtanke @RicVin Men jag tänker att jag välter ju inte kaffe när jag bär hydroconquesten så det kanske funkar om jag låter polera bort 28 gram från den. Jag ska tänka på saken.

Ja, ska den fortsätta få mig att välta kaffe i den här takten är den inte förenlig med min livsstil och då ser jag ingen annan utväg än att skänka den till bättre behövande och då ska jag ha dig i åtanke @RicVin Men jag tänker att jag välter ju inte kaffe när jag bär hydroconquesten så det kanske funkar om jag låter polera bort 28 gram från den. Jag ska tänka på saken.
Kör ett gummiband, då väger den garanterat under 150 :)

Ajabaja!! Håll rasp,sandpapper och polertrissan borta från den där !! :)

Kör ett gummiband, då väger den garanterat under 150 :)

Men länken är ju så attans snygg!
@laketwig verkar ha full koll på hur handgyrot skall balanseras i förhållande till klockans vikt.:D

Tillbaka
Topp