Saknar min gamla SD varje gång jag ser din. Bästa klockan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den var väldigt lättdrucken! Men favoriten är fortfarande Ron qrm är oxkså ett bra valVäl mycket vaniljkaraktär tycker jag. Föredrar Diplomático eller QRM. Hade dock inte sagt nej till en slurk just nu
För väääldigt länge sedan - majspipa och Borkum Riff....Nä och speciellt inte "unga"
Lika roligt varje gång folk blänger ögonen ur sig haha
Mm, det var dagen efter den var lättdrucken jag började tycka lite sämre om vanilj... Ha ha!Tycker den var väldigt lättdrucken! Men favoriten är fortfarande Ron qrm är oxkså ett bra val
Med en 50-öring som botten?För väääldigt länge sedan - majspipa och Borkum Riff....
Vad heter modellen? Tycker den är stentuff!
Blir berusad och lyssnar på Rolling Stones.
Ja, ska den fortsätta få mig att välta kaffe i den här takten är den inte förenlig med min livsstil och då ser jag ingen annan utväg än att skänka den till bättre behövande och då ska jag ha dig i åtanke @RicVin Men jag tänker att jag välter ju inte kaffe när jag bär hydroconquesten så det kanske funkar om jag låter polera bort 28 gram från den. Jag ska tänka på saken.Helt klart Doxans fel!!! Ge mig den!!
Så var detMed en 50-öring som botten?
Kör ett gummiband, då väger den garanterat under 150Ja, ska den fortsätta få mig att välta kaffe i den här takten är den inte förenlig med min livsstil och då ser jag ingen annan utväg än att skänka den till bättre behövande och då ska jag ha dig i åtanke @RicVin Men jag tänker att jag välter ju inte kaffe när jag bär hydroconquesten så det kanske funkar om jag låter polera bort 28 gram från den. Jag ska tänka på saken.
Men länken är ju så attans snygg!Kör ett gummiband, då väger den garanterat under 150
Ajabaja!! Håll rasp,sandpapper och polertrissan borta från den där !!Ja, ska den fortsätta få mig att välta kaffe i den här takten är den inte förenlig med min livsstil och då ser jag ingen annan utväg än att skänka den till bättre behövande och då ska jag ha dig i åtanke @RicVin Men jag tänker att jag välter ju inte kaffe när jag bär hydroconquesten så det kanske funkar om jag låter polera bort 28 gram från den. Jag ska tänka på saken.
Håller med. Det blir till att träna vä armen eller dricka kaffe med långt sugrörMen länken är ju så attans snygg!
Blir berusad och lyssnar på Rolling Stones.
Vad heter modellen? Tycker den är stentuff!
Kul att ni gillade det! Missa inte den med violpärlor om den är kvar!
Ja, ska den fortsätta få mig att välta kaffe i den här takten är den inte förenlig med min livsstil och då ser jag ingen annan utväg än att skänka den till bättre behövande och då ska jag ha dig i åtanke @RicVin Men jag tänker att jag välter ju inte kaffe när jag bär hydroconquesten så det kanske funkar om jag låter polera bort 28 gram från den. Jag ska tänka på saken.
Kör ett gummiband, då väger den garanterat under 150
@laketwig verkar ha full koll på hur handgyrot skall balanseras i förhållande till klockans vikt.Men länken är ju så attans snygg!
Jag gillar den med!Never mind, jag hittade - Diver 65 =)
Inget märke som lockat innan, men denna är fräck! Tycker vi ska skaffa varsinJag gillar den med!
Det tycker jag medInget märke som lockat innan, men denna är fräck! Tycker vi ska skaffa varsin