Har sett den där tidigare, bara underbart att seKollar på när fakerolex skjuts sönder
Varning till känsliga tittare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har sett den där tidigare, bara underbart att seKollar på när fakerolex skjuts sönder
Varning till känsliga tittare
Visst är det så! Fattar inte varför jag dröjde sååå länge innan jag skaffade en?! Otroligt mångsidig.. Passar på alla möjliga straps. Möjligtvis kunde den vara mer badtålig.. Å andra sidan badar jag typ...aldrig med mina dykare ens så problemet är inte jättestort..;-)Denär allt rätt mysig Speedy Pro'n![]()
Har alla börjat med Pokemon igen eller?Fler än jag som verkar gilla min Blancpain...
![]()
Har aldrig slutatHar alla börjat med Pokemon igen eller?![]()
HahahahaHar aldrig slutat![]()
Hehe, jag badar bara när jag har mina snorklingsgrejjer med mig, vilket är typ en gång om året. Och inte fan badar jag då med de "fina" wr 100m klockorna, nej dom är man rädd om, utan det blir en Seiko för 2t som får ta den smällenVisst är det så! Fattar inte varför jag dröjde sååå länge innan jag skaffade en?! Otroligt mångsidig.. Passar på alla möjliga straps. Möjligtvis kunde den vara mer badtålig.. Å andra sidan badar jag typ...aldrig med mina dykare ens så problemet är inte jättestort..;-)
Har aldrig slutat![]()
Jisses amalia, tänk att se en hord av KS:are som driver runt på gatorna med näsorna i telefonernaSå jävla lugnt på jobbet idag så har också tankat ner det..
Kan man göra någon KS grej av det här kanske![]()