Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är ett originalband, och lite ljusare som jag tycker passar riktigt bra på sommaren, lite bilder för inspiration.Är det där ett originalband? Det ser så ljusbrunt ut, jag har bara sett ljusa på APbands. Har du fler bilder, jag är ute efter något liknande.
Beklagar sent svar. Det var utanför. I söndags endast blindpalt, smör och lingonsylt. Tog med på fjället där det blev palt, smör och fläsk vid sidan.Fläsket i palten eller utanför?
Ja det är ett originalband, och lite ljusare som jag tycker passar riktigt bra på sommaren, lite bilder för inspiration.
![]()
![]()
![]()
Jo det stämmer AP band och det är gulguld på denna 26022.Mycket snyggt, men inte original AP alltså utan APbands tycker jag det står. Är det rosé eller gulguld på din klocka?
Skönt att se den igen! Sitter som gjuten, ju!![]()
Bekantar mig med nytillskottet![]()
Vad i den där bilden vore inte en dröm? Gym för eget bruk??Bygger ett gym
![]()
Varit iväg på tur i fjällen. Som "owg" hade jag ju inget alternativ vid val av klocka. Må/ti/on i strålande sol. Helt ensam med fru och dotter. Ingen mobiltäckning. Semester som det skall vara!
Väl hemma i civilisationen blev det en riktigt stakt kompis.
![]()
![]()
![]()
Ping @tobb3
Vi kör också fläsket utanför. Tärnat, knaperstektBeklagar sent svar. Det var utanför. I söndags endast blindpalt, smör och lingonsylt. Tog med på fjället där det blev palt, smör och fläsk vid sidan.
Palt är så otroligt gott. Vi kör numera med paltmix som är minst lika god som hemkört! Men så mycket enklare.