• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

14684325435632022898177.jpg

Riktigt fin! Vad kallas den sortens urtavla? :)
Tack!
Tuxedo heter tavlan. Fanns som standard till sexsiffriga dj fram till 2015, tillsammans med röd/svart roulette datumhjul. Numera endast som tavla om jag kommer ihåg rätt. Kolla i date o datejusttråden ett par sidor bak.

Tycker verkligen om tavlan. Tänkte köpa annat men slumpen föll på denna. Som det kan bli.

Årsklocka är ju den klocka som man köper från samma år som någons födelseår och ger till denna. Att ge den till honom vid 18-årsdagen är ett klassiskt exempel på när man ger en sådan klocka :)
Haha jaha I så fall är det just vad det är ;) Kände inte till det där med årsklocka men det borde fan i mig vara en mänsklig rättighet! Ska ringa min gamla farsa och kräva in en årsklocka i efterhand.

Haha jaha I så fall är det just vad det är ;) Kände inte till det där med årsklocka men det borde fan i mig vara en mänsklig rättighet! Ska ringa min gamla farsa och kräva in en årsklocka i efterhand.
Kul att du lärt dig ett nytt begrepp :) Du kommer nog stöta på det titt som tätt här på KS... Tycker definitivt att du ska ringa till farsan och gnälla ;)

Tillbaka
Topp