Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ajabaja köra bil och pilla med telefonen![]()
Hämtat ett nytt försäljningsobjekt vi redan krängt påväg hem !
Min vän är mycket nöjd över sitt köp och riktigt bra första klocka. Hans BB fick mig såklart att sakna min. Snart hälsar han på här på KS också!Jobbar o har det riktigt gött. Är med polaren som precis tagit bort plasten på en sprillans Black Bay som första klocka. En bra dag!
![]()
![]()
Bekantar mig med nytillskottet![]()
Blir sugen att byta till svart tavla på min daytona när man ser din, så bra!!
Torsdag är tidtagardag.Filurar på vilken av dessa som ska få pryda handleden i morgon...
![]()
Sub på länk!Filurar på vilken av dessa som ska få pryda handleden i morgon...
![]()
Efter att jag lagt ut ett antal mobilbilder i Dagens klocka under veckan var jag tvungen att ta fram systemkameran. Som vanligt, ingen efterbehandling av bilderna utan rakt ur kameran. En viss skillnad på kvalitet ...
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack!Riktigt fin! Vad kallas den sortens urtavla?![]()
Det är enklare att tillverka dem så.Vi kör också fläsket utanför. Tärnat, knaperstekt![]()
Bra tipsDet är enklare att tillverka dem så.
Har ni provat halvfabrikat? Så slipper man vänta på gam-päror.
Blir sugen att byta till svart tavla på min daytona när man ser din, så bra!!
Stort grattis!En son och en ny breitling på samma dygn Svårslaget !
Grattis! Är det årsklockan till grabben månntro?En son och en ny breitling på samma dygn Svårslaget !
Stort Grattis!En son och en ny breitling på samma dygn Svårslaget !
Kungsträdgården?Promenerar i skog och mark
![]()
(10 minuter från Sthlm central)
Tackar Haha årsklockan vetefan, 18 årsklockan möjligenGrattis! Är det årsklockan till grabben månntro?![]()
Årsklocka är ju den klocka som man köper från samma år som någons födelseår och ger till denna. Att ge den till honom vid 18-årsdagen är ett klassiskt exempel på när man ger en sådan klockaTackar Haha årsklockan vetefan, 18 årsklockan möjligen![]()
Haha jaha I så fall är det just vad det ärÅrsklocka är ju den klocka som man köper från samma år som någons födelseår och ger till denna. Att ge den till honom vid 18-årsdagen är ett klassiskt exempel på när man ger en sådan klocka![]()
Kul att du lärt dig ett nytt begreppHaha jaha I så fall är det just vad det ärKände inte till det där med årsklocka men det borde fan i mig vara en mänsklig rättighet! Ska ringa min gamla farsa och kräva in en årsklocka i efterhand.
Haha, nästanKungsträdgården?