Bra!Det ösregnade en stund men jag tänkte på dig och stannade ute. Med regnexponerad klocka. Det var stort.
2017 kommer du våga hålla den under kökskranen, jag lovar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra!Det ösregnade en stund men jag tänkte på dig och stannade ute. Med regnexponerad klocka. Det var stort.
Bra!
2017 kommer du våga hålla den under kökskranen, jag lovar.![]()
Hoppas du blir nominerad av KS till Årets Bild på Årets klocka, för bilden och klockan var båda så bra.
Fullträff!Kvällens val
![]()
Bah, ska vi släppa det och tro på att vi har samma definition av ordet årsklocka?Vet inte heller längre. Förvirrad nu![]()
Ja!Bah, ska vi släppa det och tro på att vi har samma definition av ordet årsklocka?![]()
Utmärkt!
Prästen!!Nu är ordningen återställd och det rockas tvåton till grovarbetet
![]()
Jahaja, då var den gränsen passeradPrästen!!
Måste bara komma på något underhållande och relativt billigt som man kan använda som pris/objekt först, hmm...Go for it bro @regnguden
Ta något symboliskt bara guden!Måste bara komma på något underhållande och relativt billigt som man kan använda som pris/objekt först, hmm...![]()
Jo naturligtvis, men lite kul ska det nog bli, och jag tror att jag har ett humTa något symboliskt bara guden!![]()
Topp!!Jo naturligtvis, men lite kul ska det nog bli, och jag tror att jag har ett hum, PM:a om du har några bra förslag
![]()
Den var inte att leka med! Vilken jäkla pjälsgodmorgon![]()