Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra bild. Ljuset är perfekt.
GRATTISEn son och en ny breitling på samma dygn Svårslaget !
Ja inte nog med det, kanske lyckas prångla åt mig en klocka till dessutomKul att du lärt dig ett nytt begreppDu kommer nog stöta på det titt som tätt här på KS... Tycker definitivt att du ska ringa till farsan och gnälla
![]()
Men att köpa en klocka till sig själv som är tillverkad/uttagen samma år som man själv är född räknas väl också som årsklocka? I alla fall här på KS?Årsklocka är ju den klocka som man köper från samma år som någons födelseår och ger till denna. Att ge den till honom vid 18-årsdagen är ett klassiskt exempel på när man ger en sådan klocka![]()
Vi får se hur det går med klockanJa inte nog med det, kanske lyckas prångla åt mig en klocka till dessutomtack för delad kunskap !
Stort grattis!En son och en ny breitling på samma dygn Svårslaget !
Jo det gör det nog, fast liite fusk är det väl ändå?Men att köpa en klocka till sig själv som är tillverkad/uttagen samma år som man själv är född räknas väl också som årsklocka? I alla fall här på KS?![]()
Är faktiskt enda sammanhanget jag läst det på KS tidigare, många gånger, så det du skrev är helt nytt för mig.Jo det gör det nog, fast liite fusk är det väl ändå?
Haha ja , det är värt en försök iaf!Vi får se hur det går med klockanIngen fara, det är ju det vi gör här på KS, vi delar ett intresse och utbyter kunskap med varandra
![]()
Spiderdial?Lite balkonghäng...
![]()
JahajaÄr faktiskt enda sammanhanget jag läst det på KS tidigare, många gånger, så det du skrev är helt nytt för mig.
Det du ser är begynnelsen till det. Strax kommer spindelväven lägga sig runt boetten och liksom sippra ner på tavlanSpiderdial?
Jobbar på det.Spiderdial?
Vet inte heller längre. Förvirrad nuJahajaFår man fråga vilken del av vad jag skrev? Är nämligen lite i tankarna just nu
Långt borta från vatten hela dan?![]()
Igår bytte jag klocka fyra gånger. (Alla byten var mycket motiverade) Idag har denna hängt på hela dagen.
TackarMycket bra bild. Ljuset är perfekt.![]()
Det ösregnade en stund men jag tänkte på dig och stannade ute. Med regnexponerad klocka. Det var stort.Långt borta från vatten hela dan?
Den är fin, förtjänar mer handledstid.