Peter Hilmersson
Basic
Westcoast best coast!Älskade västkusten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Westcoast best coast!Älskade västkusten![]()
Jag som trott det var tvärtom, kan förklara en del sura miner.Happy wife, happy life![]()
Skönt att någon räknar om livbältena räcker till alla?![]()
Sitter vid frälsarkransen och andas i fyrkant. Öresund ser kanske lugnt ut för stunden men jag vet minsann hur plötsligt det kan blåsa upp till orkan.
Trevligt Nato.Fransk wifi suger. En dag gamal bild.![]()
Dags för lite sommarkäk.
![]()
Vad jobbigt man kan ha det!Blaskig öl, temporär uteserveringen & överprisat stål.
![]()
Haha herregud.... Fetare än @lebens juPlockade precis upp den här...
![]()
Är inne i världens flyt just nu, förra veckan vann jag en Victorinox och idag lurade jag till mig en isad DD för kaffepengar, det var på loppis hos en sekt så jag skäms inte det minsta.
Kolla in det fantastiska detaljarbetet.
![]()
Skall ta med den till @Omen så får vi se vad som händer.![]()
Tur att ni inte åkte till Nimis.![]()
Hämtar inspiration för sommarens byggprojekt.
Nästan rätt! samma årgång men lillebror med två cylindrar mindre, en Classic från -98.Volvo v90?![]()
Härligt! Riktigt fin bilNästan rätt! samma årgång men lillebror med två cylindrar mindre, en Classic från -98.
Unik! Vilket jäkla fyndPlockade precis upp den här...
![]()
Är inne i världens flyt just nu, förra veckan vann jag en Victorinox och idag lurade jag till mig en isad DD för kaffepengar, det var på loppis hos en sekt så jag skäms inte det minsta.
Kolla in det fantastiska detaljarbetet.
![]()
Skall ta med den till @Omen så får vi se vad som händer.![]()
Tror inte du kan beställa, systembolaget som krånglar o låter producenten stå för frakt om man vill vara med i beställningssortimentet.Vilken/vilka Helsingborgsölar ska man beställa hem? Kan man beställa hem enstaka?
Dragit upp och ställt datum på denna. Vilken kommer få slita en del nu när man blitt utan submariner.
/j
![]()
Lämna aldrig din klocka utan uppsikt!Såg aldrig vad du stämplade med, kanske lugnast att inte skicka på den.![]()