Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha fan vad skön du är hahaNummer två för ikväll!![]()
![]()
Kom ett paket idag med guldpapper.
![]()
Orkar inte köra paketöppning på en klocka jag redan haft utan sliter upp paketet direkt.
![]()
Min gula Victorinoxkniv kanske gav en hint.
Följde även med två handdukar så de närmst sörjande kunde torka tårarna vid fortsatta tester (hustruns tolkning)
![]()
Visste att den skulle komma tillbaks till husse efter att varit på rymmen ett tag.
![]()
Så den storartade välplanerade paketöppningstråden överlåter jag till den Röda klockan eftersom @Urkvinnan har enorm impulskontroll .
Har jag hört.![]()
Tackar!GRYMT där @jabla , stort GRATTIS till vinsten min vän!
Testa att switcha så skaru gå se på grejer!!Jag som trott det var tvärtom, kan förklara en del sura miner.![]()
Ser fram emot en ny förgörartrådPlockade precis upp den här...
![]()
Är inne i världens flyt just nu, förra veckan vann jag en Victorinox och idag lurade jag till mig en isad DD för kaffepengar, det var på loppis hos en sekt så jag skäms inte det minsta.
Kolla in det fantastiska detaljarbetet.
![]()
Tar med den till @Omen så får vi se vad som händer.
Destrueras skall den på något vis!
Tack för den. Nu fick jag ju inte alls prestationsångest...Kom ett paket idag med guldpapper.
![]()
Orkar inte köra paketöppning på en klocka jag redan haft utan sliter upp paketet direkt.
![]()
Min gula Victorinoxkniv kanske gav en hint.
Följde även med två handdukar så de närmst sörjande kunde torka tårarna vid fortsatta tester (hustruns tolkning)
![]()
Visste att den skulle komma tillbaks till husse efter att varit på rymmen ett tag.
![]()
Så den storartade välplanerade paketöppningstråden överlåter jag till den Röda klockan eftersom @Urkvinnan har enorm impulskontroll .
Har jag hört.![]()
Vaskar du tallrikar?Diskar. Hårt.
![]()
Slut på dompan!Vaskar du tallrikar?
Var har du plockat upp dom? Blev sugen på både grillad och gravad makrill!Köttar makrill...
![]()
Fett. Gästspelar du?Olivia valere
![]()
Back to work!
![]()
Tog dom vid Stora Pölsan i Göteborgs norra skärgård… Fanns väldigt gott om dom och tidvis ”kokade” ytan av makrillVar har du plockat upp dom? Blev sugen på både grillad och gravad makrill!