• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Värmer upp med lite tjejdricka innan middagen :cigar:
image.jpeg

Plockade precis upp den här...

WP_20160719_006.jpg

Är inne i världens flyt just nu, förra veckan vann jag en Victorinox och idag lurade jag till mig en isad DD för kaffepengar, det var på loppis hos en sekt så jag skäms inte det minsta.

Kolla in det fantastiska detaljarbetet.

WP_20160719_008.jpg

Tar med den till @Omen så får vi se vad som händer. :D
Destrueras skall den på något vis!
Vilket fynd! :eek:

Plockade precis upp den här...

WP_20160719_006.jpg

Är inne i världens flyt just nu, förra veckan vann jag en Victorinox och idag lurade jag till mig en isad DD för kaffepengar, det var på loppis hos en sekt så jag skäms inte det minsta.

Kolla in det fantastiska detaljarbetet.

WP_20160719_008.jpg

Tar med den till @Omen så får vi se vad som händer. :D
Destrueras skall den på något vis!
Har nu öppnat upp den och det är inte värsta Kinaskit men fyra juveler verkar ha försvunnit på vägen från texten på tavlan. ;)
Swiss Movt stod det också på tavlan, visst är Miyota en välkänd urverstillverkare från Schweiz???

WP_20160719_009.jpg

Får väl avsluta med några ;) för säkerhets skull. :D
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Senast ändrad:
Kom ett paket idag med guldpapper.

WP_20160719_010.jpg

Orkar inte köra paketöppning på en klocka jag redan haft utan sliter upp paketet direkt.

WP_20160719_011.jpg

Min gula Victorinoxkniv kanske gav en hint.
Följde även med två handdukar så de närmst sörjande kunde torka tårarna vid fortsatta tester (hustruns tolkning) :)

WP_20160719_012.jpg

Visste att den skulle komma tillbaks till husse efter att varit på rymmen ett tag. :D

WP_20160719_013.jpg

Så den storartade välplanerade paketöppningstråden överlåter jag till den Röda klockan eftersom @Urkvinnan har enorm impulskontroll .

Har jag hört. ;)

Tillbaka
Topp