Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uppenbarligen för sent, blir mer rädd när jag tänker tillbaka på lördagens GTG.Lämna aldrig din klocka utan uppsikt!![]()
Livsfarliga tillställningar, sådana där GTG:er...Uppenbarligen för sent, blir mer rädd när jag tänker tillbaka på lördagens GTG.![]()
Bästa ölenSnackar med greken.
![]()
Vilket fynd!Plockade precis upp den här...
![]()
Är inne i världens flyt just nu, förra veckan vann jag en Victorinox och idag lurade jag till mig en isad DD för kaffepengar, det var på loppis hos en sekt så jag skäms inte det minsta.
Kolla in det fantastiska detaljarbetet.
![]()
Tar med den till @Omen så får vi se vad som händer.
Destrueras skall den på något vis!
Har nu öppnat upp den och det är inte värsta Kinaskit men fyra juveler verkar ha försvunnit på vägen från texten på tavlan.Plockade precis upp den här...
![]()
Är inne i världens flyt just nu, förra veckan vann jag en Victorinox och idag lurade jag till mig en isad DD för kaffepengar, det var på loppis hos en sekt så jag skäms inte det minsta.
Kolla in det fantastiska detaljarbetet.
![]()
Tar med den till @Omen så får vi se vad som händer.
Destrueras skall den på något vis!
Tur att den gör sig alldeles fantastiskt på gummi då, bara att köpaSpanar in nyförvärvet..43 mm och enorm länk![]()
precis i största laget!
![]()
Gillar länkTur att den gör sig alldeles fantastiskt på gummi då, bara att köpa![]()
Borta bäst men hemma bra?
Hemma är där min klocklåda bor. Och där är det bäst.Borta bäst men hemma bra?![]()
Boss