Ta den högra. Som paneristi är det friskt att vara lite sjuk.Funderar fortfarande, det är inte friskt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta den högra. Som paneristi är det friskt att vara lite sjuk.Funderar fortfarande, det är inte friskt![]()
Vad är det för världsrekordförsök på gång undrar jag då.Förbereder en weekendtrip till Linköping. Möter upp fru och barn där för att gemensamt snylta hos min syster
![]()
Fast det är mer än bara familjehäng som hägrar...
![]()
Japp
Glömt smörja in den med vaselin innan?
Helt missat då har man nåt att göra på LördagFörbereder en weekendtrip till Linköping. Möter upp fru och barn där för att gemensamt snylta hos min syster
![]()
Fast det är mer än bara familjehäng som hägrar...
![]()
Tillåt mig luska vidare och återkomma i fråganVad är det för världsrekordförsök på gång undrar jag då.
Skönt att höra. Det såg liiite läskigt ut!Jappskönt med arbetsklocka. Lite thinner löste det!
Snyggt!En stor jävla fors!![]()
Haha.. jag önskar! Drömmen vore en gammal orange bubbla. Så cool!Som motorintresserad kille blir man ju makalöst intresserad...
är den orange???
Man kan lacka om den.Haha.. jag önskar! Drömmen vore en gammal orange bubbla. Så cool!
Men detta är en svart c70 cab D5, automat (vettetusan hur man kör en sån!). Jag har fått höra att det är en gubbil och att jag har tidig 40årskris. Men det bjuder jag på.![]()
Ingen @Omen där?
Blir nog imorgon för min del....
O sätta motorn bak. Om man får ner taket.Man kan lacka om den.![]()
Haha.. jag önskar! Drömmen vore en gammal orange bubbla. Så cool!
Men detta är en svart c70 cab D5, automat (vettetusan hur man kör en sån!). Jag har fått höra att det är en gubbil och att jag har tidig 40årskris. Men det bjuder jag på.![]()
Man kan lacka om den.![]()
O sätta motorn bak. Om man får ner taket.
Ta den högra. Som paneristi är det friskt att vara lite sjuk.
Idag råkade jag köpa en bil som jag ansåg att jag behövde. Då passade jag på att använda favoriten som legat i ide under min semester på stranden.
![]()
Den Bubblan! Alltså utan tvekan så kan jag ge både njure, barn och fru för den!![]()
![]()
![]()
![]()
Och lite klockor för att inte vara OT.
![]()