Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sweet! Men nog syns det på biceps att du bytt ut din Whey-80 mot Dompa i alla fall!
Inget besvär för min skull, men du får gärna berätta om det lyckas.Tillåt mig luska vidare och återkomma i frågan![]()
Då kan man ju inte låta bli att undra vad det blir på grillen idag och morgondagens klockval.Havskatt på grillen igår, havsmästare på handleden idag. Jag ser ett samband...![]()
Snygg matchning klockband/skruvdragare.Bygger, nu är iaf väggarna på sophuset klara...
![]()
![]()
Nu blev det lite knivigt. Får se om jag kan krydda nästa bild med något. Men ta det med en nypa salt.Då kan man ju inte låta bli att undra vad det blir på grillen idag och morgondagens klockval.![]()
Tack! Det är Storforsen. Pite-älvSnyggt!
Ser ut som laxforsen i norge, typ Mosjön. Var är det.
Det är viktigt med mycket vätska i sommarvärmen!Läser å dricker, dricker & läser , dricker mera...
Ja ni fattar
![]()
Jag instämmer ! , men dom är så små bara.Det är viktigt med mycket vätska i sommarvärmen!![]()