Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De vettefan, favoritdrink eller?
Den där ser riktigt bra utTestar IWC's antireflexbehandling. Ser rätt bra ut ...
![]()
![]()
![]()
Sådär ja!! Vilken klocka?
Ref på denna?Vi steeeker på campingen/stranden. SKX'n paja så då fick Orienten rycka in.
![]()
Köpte det på Fåresund/Gotland! Gillar personligen Gbg Rapé/Catch licorice och White General som referens. Smaken är en trevlig godis aktig smak och en hint av jenka, men jag gillar den absolutVart har du köpt det snuset? Betyg? @Xalle
Subc, alltid subc! Halvtaskigt snitt. Men nåväl.Sådär ja!! Vilken klocka?
haha kung men galning
Snyggt fångat på bild!
Igenkänningsfaktorn som spökade?Läste "har jag haft" först... Tur att jag läste fel![]()
Dina armar är sanslösa.
Som motorintresserad kille blir man ju makalöst intresserad...Idag råkade jag köpa en bil som jag ansåg att jag behövde. Då passade jag på att använda favoriten som legat i ide under min semester på stranden.
![]()