Tack för kommentaren förresten. Det gjorde henne glad!Ja det må jag säga att hon kan, är hon fotograf?! Bästa bilder jag sett på länge...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för kommentaren förresten. Det gjorde henne glad!Ja det må jag säga att hon kan, är hon fotograf?! Bästa bilder jag sett på länge...
Hur blir man EX-fotograf hehe ?? Den kunskapen sitter väl i ???Ex-fotograf
Haha. Well...Hur blir man EX-fotograf hehe ?? Den kunskapen sitter väl i ???
Kanske som ex Ex-skarprättare ?
Tack för kommentaren förresten. Det gjorde henne glad!
Koll på läget ja, eller som pappa alltid sa när han tittade sig noga för innan han körde över jänvägsöverfarter "man vill ju gärna veta vad som dödade en".Ha ha, nä... Åker som vanligt folk. Förstår varför du inte gillar att åka båt. Man vill ju hellre vara där uppe och köra så man har koll på läget!
Själv har jag försökt börja röka igen flera gånger efter att ha varit rökfri i flera år, men jag kan verkligen inte få till det. Det är verkligen inte gott. Jättekonstigt för jag vill minnas att det var jättegott.Vart och köpt min fösta snusdosa på över 2 år... Jag har bra karaktär, jag kan sluta snusa !
Ojdå, har du koll på hur många sabreringar den klarat hittills?
Den ölen får bara intagas i jämnt antal. Tro mig, jag är sjökaptenVintage guld runt handleden och flytande guld i glaset
Casualty of Sabrering
Wow! Vad coolt och vad vackert från ovan!Hade som plan på att gå men kunde låta bli, min flickvän är helikopterpilot och jag har inte flygt än Så jag var tvungen
Då kommer du gilla denna - Victory at sea - 10 % PorterDen ölen får bara intagas i jämnt antal. Tro mig, jag är sjökapten
Haha stanna en sek för att ta bilden! Blurr deluxe.Tar det Lugnt och laddar batterierna är fyllechaufför idag