• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

En quartz mot ölen
1470516963636857423332.jpg

Vem vinner?

Tack! Ja, jag gillar verkligen tillverkaren och har fyra vitt skilda modeller. GP är något av en dark horse här min söndagsklocka;
image.jpeg
En seglarklocka :)! Själv tittade jag precis på dressare. En dark horse var återigen GP. Den andra PP Calatrava 5119J. Båda verkar totalt okända här på forumet för de nämns ingenstans vad jag kan se, trots att 5119J måste vara den snyggaste dressaren ever. När det gäller GP blir det nog en Traveller nästa gång. GP finns bara i rose och det är fel färg på riktigt guld. :D
PR_49527_52_131_BK6A_V3.jpg
DSC01784.jpg

Senast ändrad:
En seglarklocka :)! Själv tittade jag precis på dressare. En dark horse var återigen GP. Den andra PP Calatrava 5119J. Båda verkar totalt okända här på forumet för de nämns ingenstans vad jag kan se, trots att 5119J måste vara den snyggaste dressaren ever. När det gäller GP blir det nog en Traveller nästa gång. GP finns bara i rose och det är fel färg på riktigt guld. :D
PR_49527_52_131_BK6A_V3.jpg
DSC01784.jpg
Då kanske min guld AP fyller kriterierna? Dock ännu lite mer minimalistisk. Från 1995, utgåva för att fira den Shweiziska storbanken Banquet Cantonale Vaudoise 150 års jubileum.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Då kanske min guld AP fyller kriterierna? Dock ännu lite mer minimalistisk. Från 1995, utgåva för att fira den Shweiziska storbanken Banquet Cantonale Vaudoise 150 års jubileum.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
Less is more, bättre blir det inte! Jo, den imponerade väldigt mycket på mig. Grattis och kul med en meningsfull story dessutom. Intressant klocka, snygg som f-n!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp