Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Kör samma kombo med hackad gammal 50-talsklocka...Testar Nato-band
Guidad tur som en jävla turist
Den kanske inte var kompatibel med Telldus!
Det gäller ju att passa på o gräva av kablar innan tjälen kommer.
Trodde först du loggat in på Telldus Dalarna.
Väntar på lilla söta sambon ...som vanligt
Guidad tur är trevligt!Guidad tur som en jävla turist
Mysigt! Men vart är ölen?Ljusstämning på Sofiero.
och som vanligt är det stämningsfulla köer överallt.
En sån sötnos!Katten vaktar klockan.
Inne på serveringen men det var lång kö så det får bli glögg när vi kommit hem.Mysigt! Men vart är ölen?
Har besökt Svaneke Brygghus för något år sedan när vi var på MC semester på Bornholm men minns inte vilken öl som var godast. Börja från vänster och jobba dig åt höger.Efter en lång och hård vecka med en jobbig hemtenta tänke vi fira med en öl. Frågan är bara vilken?
Himla söt!Katten vaktar klockan.
Har besökt Svaneke Brygghus för något år sedan när vi var på MC semester på Bornholm men minns inte vilken öl som var godast. Börja från vänster och jobba dig åt höger.
Grymt! Ska ta mig en wirre oxå tror jag
Stiligt!
Pilsner är aldrig fel.Jag älskar Svaneke, alla är lika goda. Men ibland har man lite beslutsångest. Men blir nog en pilsner ikväll.
Bara bra tack. Kör mycket på jobbetHur går det med körningen?
Stiligt!
Matchande klocka ger extrapoäng.