• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Du råkar inte ha ett glas med datum klockan 3 ... :D

Fan vad tre veckor går fort. Just skakat liv i kommande tre veckors klockor. :happyhappy:
IWC I + Omega + Rolex E 2016-11-03.jpg
Då måste man ju köpa 31st. Genialiskt. :D
 
Låt mig gissa. Du gör dig iordning, gärna går och sätter dig i bilen och väntar.. Sambon fixar inte bara iordning sig själv, utan kanske fixar mat/present/ungarna/hjälper dig/1000 andra saker också.
Så det brukar vara. Så ni herrsambos borde tänka till innan ni klagar på er kvinna att hon tar så lång tid på sig.. ;) Plus, är hon inte värd att vänta på? :angel:
Du gissar fel, tyvärr. Min kära sambo räknar kallt med att jag ska fixa ovanstående under tiden hon gör sig i ordning:grumpy: . Ungarna är stora nu och behöver inte fixas, men resten blir mitt jobb. Tur att hon är värd det:).
 
Ser grymt ut @thewallin :cool:, att säga att jag bara är lite avundsjuk är en ren och skär lögn :rolleyes:, hade gärna gjort dig sällskap nu när första snön fallit ned! Är du där på semester?!

Du hade varit så välkommen! Har haft en vecka här med familjen. Har lite bekanta i Jupiter en bit norrut så vi har hälsat på lite och sedan semestrat lite här i Miami Beach. Mycket trevligt och som vanligt tur att man har en GMT :)
 
Du gissar fel, tyvärr. Min kära sambo räknar kallt med att jag ska fixa ovanstående under tiden hon gör sig i ordning:grumpy: . Ungarna är stora nu och behöver inte fixas, men resten blir mitt jobb. Tur att hon är värd det:).
.....det låter ju exakt som min syster! :p Om jag inte vetat att hennes sambo är totalt ointresserad utav klockor hade jag nästan trott att du var han:D
 
Ska dit på lördag. :) var det lyckat? Även för oss som fyllt vuxna?
Det är välgjort och konsekvent möblerat, helt klart. Hade gärna varit mer på spöksidan efter klockan fem, men ungen tvärvägrade. Vi var över där när det var ljust och det var läskigt nog när en utklädd spökkvinna stod och stirrade. Ett område var möblerat som en bilskrot/vilkenbakgårdpålandetsomhelst med lite däck, rostiga bilar och en buss utan rutor och det kändes inte särskilt skrämmande i dagsljus men i mörker och med lite zombies kan det nog upplevas som obehagligt om man är ung och uppvuxen i stan. Men jag ger totalupplevelsen fyra pumpor av fem möjliga.
 
Det är välgjort och konsekvent möblerat, helt klart. Hade gärna varit mer på spöksidan efter klockan fem, men ungen tvärvägrade. Vi var över där när det var ljust och det var läskigt nog när en utklädd spökkvinna stod och stirrade. Ett område var möblerat som en bilskrot/vilkenbakgårdpålandetsomhelst med lite däck, rostiga bilar och en buss utan rutor och det kändes inte särskilt skrämmande i dagsljus men i mörker och med lite zombies kan det nog upplevas som obehagligt om man är ung och uppvuxen i stan. Men jag ger totalupplevelsen fyra pumpor av fem möjliga.

Jag besöker utan barn men tar med min äldre syster. Hon är lika lättskrämd och skriker minst lika högt, även i karuseller, som ett barn så tänker att det blir samma sak(fast bättre). Förhoppningsvis pallar hon längre än till kl 17. Bara vi inte fryser ihjäl innan dess..
 
Tillbaka
Topp