Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ungefär två ny klockor.Jaha, det här var ju mindre kul att vakna upp till.. Hur långt är det till våren?
Gömmer mig i sovrummet, jag vill INTE följa med resten av familjen utanför dörren.
I hate winter too @HateWinter
Nej, den har jag aldrig åkt.
Letar du Lady DJ?
Två??!!Ungefär två ny klockor.
Våren kommer tidigare till Skåne men i ditt fall hjälper det nog inte.Två??!!
Det är alltid roligt att träffa gamla vänner och ta något gått tillsammans. Så njut så mycket du kan med dom och ha en god kväll med dina barndomsvänner.Sitter på Bishops o inväntar två barndomsvänner.
ser bekant ut, är det bishop vid Domkyrkan?Sitter på Bishops o inväntar två barndomsvänner.
Tack! Det är nåt visst med vänner man haft sen mellanstadiet. Det går alltid flera år mellan tillfällena men det tar ändå alltid vid där det slutade senast.Det är alltid roligt att träffa gamla vänner och ta något gått tillsammans. Så njut så mycket du kan med dom och ha en god kväll med dina barndomsvänner.
Gamla Park Avenue. Men jag antar att det ser lika dant ut vilken man än är på.ser bekant ut, är det bishop vid Domkyrkan?
Ja jag känner igen det har några som bor i olika länder så man träffar sällan. Så då man träffar dom så är det något särskilt. Som man blir som barn igen.Tack! Det är nåt visst med vänner man haft sen mellanstadiet. Det går alltid flera år mellan tillfällena men det tar ändå alltid vid där det slutade senast.
Låter super gott! Ätit liknande för inte så länge sedan fast med fläsk-filé!Idag kommer det att serveras lamm filé,getost kräm,rotfrukter med rödvinssås =)
Chrono på när man väntar. Seså, upp med ny bild.Sitter på Bishops o inväntar två barndomsvänner.
Haha, nej, tyvärr. Även om den hade varit lagom stor till mig..Ja absolut sitter du inne på en?
Såna där har man ju sålt några av... Tvättmaskiner alltså!!
Kött,potatis och rödvin sås funkar alltid =))Låter super gott! Ätit liknande för inte så länge sedan fast med fläsk-filé!