Hehe..., vi får väl seVåren kommer tidigare till Skåne men i ditt fall hjälper det nog inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe..., vi får väl seVåren kommer tidigare till Skåne men i ditt fall hjälper det nog inte.
Il Papa rockar hårt.Har man setthonom i Malmö då måste man se i Rom.
Har man setthonom i Malmö då måste man se i Rom.
Den är riktigt snygg den där gröna dörren och gungstolen också.Så där.
Då har jag och min världsmästare kollat in lite av sakerna som jag och @Klock man hämtade i går!
Det lutar åt att denna bli ett vitrinskåp!
Denna kommer jag nog att sälja!
Mormors gungstol. Behöver lite kärlek!
@Affe här snackar vi sunburst. Har suttit mot solen på en ladvägg i 100+ år!
Mer godsaker kommer!
Har du klockorna på vristen??Slappar med pelagos igen. Mina andra klockor har inte fått mkt vristtid sen denna kom in...
Dålig svengelsk översättning.Har du klockorna på vristen??
Men jag postade faktiskt ett riktigt svenskt vristskott i en annan post härom dagen, håll till godo...Har du klockorna på vristen??
Haha, varför inteMen jag postade faktiskt ett riktigt svenskt vristskott i en annan post härom dagen, håll till godo...
Kan vara bra med en "plopp" om du ska dyka i fontänenRom by night.Fontanna DI triva och spanska trappan.
Dryga böter på det att hoppa in.Kan vara bra med en "plopp" om du ska dyka i fontänen
Ok! Det visste jag inte, men kan förstå! Ännu bättre med en "plopp"!Dryga böter på det att hoppa in.
På väg till Miami, badklockan sitter självklart redan på