• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Camo00: original. det finns två alternativ till dag-inställningen. antingen "mon", "tue", "wed" osv. Eller den romerska varianten "I" för måndag "II" för tisdag osv. Lördag är "VI" i blått. söndagen är bara en stor illröd fyrkant. kul!

Rber: armbandet är ett "tropic". inte jättetunnt men väldigt mjukt. köpt från singular straps. kan rekommenderas..

är man sugen på dinkan kan den köpas från "watchhubs.com" för under 1 000-lappen inkl frakt. tror inte det tog en vecka ens innan avin damp ner.

Re: Sv: Dagens Seiko

Bruset skrev:
Camo00: original. det finns två alternativ till dag-inställningen. antingen "mon", "tue", "wed" osv. Eller den romerska varianten "I" för måndag "II" för tisdag osv. Lördag är "VI" i blått. söndagen är bara en stor illröd fyrkant. kul!

Rber: armbandet är ett "tropic". inte jättetunnt men väldigt mjukt. köpt från singular straps. kan rekommenderas..

är man sugen på dinkan kan den köpas från "watchhubs.com" för under 1 000-lappen inkl frakt. tror inte det tog en vecka ens innan avin damp ner.
Aha, tack. Har en vintage-Seiko5 men där är de två alternativen engelska/arabiska...
Var på väg att beställa den från Watchhubs i förrgår, plus ett blått Nato från Singular, men upptäckte att barnbidraget behövde gå till annat också så det får vänta lite... :)
Hur är det med tull från Watchhubs, de står inte för den va?

Rossi skrev:
IMG_20121101_105326.jpg

Vansinnigt läcker den där! Trodde det var Bregueten du hade ögonen på.

Nyinkommet! Dock på preliminärt strap från singular

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk HD1351803588.528666.jpg
    ImageUploadedByTapatalk HD1351803588.528666.jpg
    90.8 KB · Visningar: 642
blir lika trött varje gång tull och moms kommer på tal. på inköp från land utanför EU ska det skattas, risken för att skatteverket ska göra en revision på ett klockköp = 0. (enligt lag ska du deklarera momsen.) mao, helt lugnt!

oj, vilket tyket svar jag gav. menade absolut inget illa. det läggs inte på nån skatt på priset. du betalar bara precis det som anges (totalt)..

Re: Sv: Dagens Seiko

Bruset skrev:
oj, vilket tyket svar jag gav. menade absolut inget illa. det läggs inte på nån skatt på priset. du betalar bara precis det som anges (totalt)..
Du missförstod nog frågan lite, mitt fel. Enligt många här är Watchhubs samma säljare som Traderas meste Seiko-säljare. På Tradera lovar de att stå för avgifterna. Min fråga var om samma deal gäller från Watchhubs, men jag hittar inget på hemsidan om detta, så jag utgår ifrån att så inte är fallet?! Således är Tradera-priserna inte så mycket högre som vid första anblick, om man räknar med gängse avgifter.

Fick hem denna nyss (lånad bild, min är på grönt zulu), sorry Masterkiller, gillar den så får nog stanna ett tag iaf. Men lovar höra av mig innan om tanken på flipp kommer upp ;)

city.jpg

Tillbaka
Topp