Spencer66 skrev:Grand Seiko Brown Eagle LE
![]()
Skärpning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spencer66 skrev:Grand Seiko Brown Eagle LE
![]()
Såhär ett dygn senare, känner du att du skulle vilja revidera det uttalandet?:mrgreen::mrgreen::mrgreen:Ricrob skrev:Skälv kör jag "same o'l, same o'l".. En keeper månne?
Nope, den är fortf kvar! :lol:Rossi skrev:Såhär ett dygn senare, känner du att du skulle vilja revidera det uttalandet?:mrgreen::mrgreen::mrgreen:Ricrob skrev:Skälv kör jag "same o'l, same o'l".. En keeper månne?
Yes, otroligt cool klocka!masterkiller skrev:Singular skrev:
Cool dinka och snyggt band, ser riktigt bra ut...
masterkiller skrev:Lilleplutten, Rapha och Playboys...
![]()
NiklasArvid skrev:grymt snyggt, ser ut som en elegant gentleman!, inte som en pojke med för stor fyrkantig konglomeratsdinka...![]()
masterkiller skrev:NiklasArvid skrev:grymt snyggt, ser ut som en elegant gentleman!, inte som en pojke med för stor fyrkantig konglomeratsdinka...![]()
Tack försöker vänja mig men 34mm ÄR litet, om den bara hade varit 36mm åtminstånde, MEN du ska bara veta vilken dinka jag klurar på nu, inget spikat men det är absolut inget elegant över den ska jag säga....
Denke skrev:masterkiller skrev:NiklasArvid skrev:grymt snyggt, ser ut som en elegant gentleman!, inte som en pojke med för stor fyrkantig konglomeratsdinka...![]()
Tack försöker vänja mig men 34mm ÄR litet, om den bara hade varit 36mm åtminstånde, MEN du ska bara veta vilken dinka jag klurar på nu, inget spikat men det är absolut inget elegant över den ska jag säga....
Det masterkiller insinuerar är att han lagt bud på min Locman...... :lol:
Aquaracer2 skrev:![]()
Budgetdinka på födelsedagen![]()
Ricrob skrev:Ojojoj, Master! Nu var det nära ett tag att det blev Panerai! Förde diskussioner fram med en medlem som säljer en ny 88, som på bilden och det kunde (kan?) blivit ngt om jag inte sprang på en "semi-graal" igår som ska beskådas idag. Det händer grejjer här! :lol:
Tack igen för de fina gåvorna! Boken är superfin och riktigt mysig att bläddra i!
easy rider skrev:På bondnato.
Aquaracer2 skrev:Budgetdinka på födelsedagen![]()